Apakah itu PSP? sudahkan anda membuatnya? Pempuan wajib buat okeyh? macam mana nak buat? erk. soalan ni jangan tanya aku. but korang perempu...
More
Snow comes and melts. I come and lost.
Apakah itu PSP? sudahkan anda membuatnya? Pempuan wajib buat okeyh? macam mana nak buat? erk. soalan ni jangan tanya aku. but korang perempu...
More
today i attended a class. i called it, the class of life. sounds nerd isn't it? never mind. actually the basic principle for that class ...
More
aku boleh memenangi anugerah title blog terpanjang. title terpanjang adalah sangat nerd atau skema. am i that 'skema'? never min...
More
Qu ote yang agak bermakna untuk hari ini drpd daddy aku: "hampa (budak mrsm lgk) tak pa la, kalau ada 100 students, 99 orang studi, tak...
More
todaiy (ala australian punye accent), saya sudah menjejakkan kaki saya di bumi quensbay bersama kawan saya, Mior Muhammad Nabil Bin Arobi (j...
More
I'M BAAAAAAAACKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!! if it wasn't too late to say that though. ye tau-tau aku dah seminggu, yeee, dah seminggu, tak ...
More
okeyh ini tajuk emo. tak emo pon. tajuk je emo. actually aku la bangang tuh. aku dah bukak blogger.com dah berape kali ntah. tak larat weyhh...
More
" maaf..tapi sy xsetuju kalo anda mengatakn apa yang disampaikan oleh kakak2 senior tu adalah ideologi..apa yang dyorg ckp bukan satu b...
More
seriusly, blog aku tak menyesatkan orang. betul. ye la, blog orang lain, especially member-member aku kat russia ni blog pro-islamik. hadis ...
More
I'd never wanted my father to be like so damn happy. so this is it. he wants a dslr, i bought him one. and plus, i bought few lenses too...
More
assalamualaikum.... here i wanna to make a piece of letter you. yeah, you the black one. since you are the most black thing in my life. *oke...
More
betapa sekarang ni ada orang dah heboh heboh kiri dan kanan telinga aku like "weyhhh, korang tanak ke beli iPhone baru yang 4g yang com...
More
Sifat Bulan Lahir untuk bulan April ialah: [][] Sangat aktif dan dinamik. [tak tau] [][] Cepat bertindak membuat keputusan teta...
More
a ah. lama lagi ke? i mean seriously, lame lagi ke? tak tak tak. tak lama lagi ke ah? good news is : lagi 32 days 14 hours aku nak BALIK MAL...
More
semalam aku cakap ngan bapak aku, aku tanyelah pasal Israel punya attack terhadap beberapa misi bantuan Gaza tu an. Bapak aku cakap "t...
More