Friday, June 26, 2009

hari ini pasal ADAB BELAJAR....

8:24 AM
a ah. hari nih pasal adab belajar lah yang aku belajar time aku g al kuliyyah. first2 cam malas nak g. lpas smyg jumaat. lbey baek tidor an? tapi setelah reconsider about peluang hanya datang sekali. so aku pon join r. aku x citer panjang2 sebab nih computer kawan aku.*p/s name die acab ..thanx acab*

bertolak lbey kurang dalam pukul 3 cam tuh r. g ngan ramai2 budak pempuan. laki ade gak. seriousshit best r g situ. aku tido jap dalam bas dengan harapan Sri Pentas Utama uh jaoh gak r nak g. padahal kejap jer. dekat ngan One Utama. sampai2 dah cam orang jakun giler babi dah. walaupun expression aku x mengambarkan aku cam jakun, (aku kan emo, emo mane ade expression), tapi dalam hati amatlah jakun. tv3 siot. korang ape tau. rumah ade astro jeerrrrrrr. aku tiap2 hari tengok tv3. huhu. kire ok r dapat masuk LIVE DALAM TV. agak mencapub.

ceramah uh amatlah best. amat berinformasi sebab aku dengar dengan khysuknyer sambil control macho depan camera studio. studio die xde r cam besar. aku slalu gak tengok AL KULIYYAH uh. aku nampak cam besar giler jer. rupe2nyer. wala. xde lar besar. kire ok lar kan? satu malaysia tengok uh. ade lar jumpe ngan ustaz ni. die tazkirah ktorg sblum program uh start. sedap seh. die leh cakap arab. jmpe gak 2 orang mamat palestine. sorang muke serioushit cam mamat yahudi. rase cam nak tembak lak. haha. die leh gak cakap melayu. dahsyat2. then the program start.

sblum uh aku ade call bapak aku suruh tengok. and die tengok gak. haha. bangge2. haha. tapi setiap point die cakap uh mmg kene sangat r. and die promote gak pasal budak2 kirorang nih yang akan fly ke russia. kesian gak r budak korean ngan middle east. xde nak sbut pon. russia jer. gler aku bangge r. haha.

abeh2 program uh aku pon g r melambak kan diri aku kat merata tempat kat situ. tangkap gambar2 kat situ. buat poyo cam ustaz. haha. pastu moment yang paling berharga is aku dapat tangkap gambar ngan ally iskandar. maaf ini untuk orang yang penah tengok tv3 jerrrrrrr. xadil betul orang ade astro. astro mane ade jom heboh ke studio yang dahsyat cam kat malasyaia gak. haha.

pusing2. masuk sane masuk sini. smyg kat surau sri pentas uh. pastu tengok stesen radio. wala. hot fm. xde mtv Ok? haha. tunggu aku masukkan gambar dalam blog.

p/s aku dapat sain ustaz zamri uh. haha.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: