Saturday, May 16, 2009

hensem...diceramah lima jam wei...

3:32 AM
bendera russia. kolej cemara. intec
kasut bergaya. stoken jari2 belang hijau dan biru. *maaf anda tidak nampak.haha*


brader bosan. gayanye.



pen bersedia untuk menulis. mata yang pejam.



bilik yang sejuk. mimpi yang indah


ape?
ingat korang jer leh dapat lesen?
aku leh gak r weh....
ye r. perkare paling first is kene g ceramah nih. adoyai. aku bawak r buku bio sekali. serius tengah menatuk gler. nak study lagi. haha. masuk jer ceramah uh, ade lar si *pensyarah? cikgu? ape2 je lar*..ok aku panggil pak cik, kan senang? a ah. pak cik nih. die gler r. mule2 aku igtkan die garang nak mati. muke cam serius2 jer. siap die halau ade brader uh datang sbb pakai sliper jer. ok, scary. then mule lar die berceramh. pot pet. haha. serius pak cik nih lawak gler. sori aku x letak gambar die, sbb aku takut nk angkap gambar die. xpasal2 aku kene belasah kunk. nah ape lawak bodoh ntah die uat.
-
wah banyak gak mnde aku belajr. fokus kat bio xde r banyak sangat. x abeh satu bab. agak best dengar die ceramah. then tukar plak pakcik laen. tu pon best gak. haha. tp. ye r. waktu petang. aku mule r mengalami damping. lee kene igt dmping itu ape sbb anda bakal mengambil fizik. igt anda akan menjadi hensem eh cun bler xleh jawab soklan fizik. haha. ok2. balik ke citer. aku pun tertido scre xsngje. slmat xkene attack.
-
ade la satu mamat/minah nih. aku serius konfius. jap. cam nih. die dress cam laki. serius cam laki. body nak kate la x..pempuan pon x. muke cam pempuan. jambu nak mati. serius cam pempuan. rambut potong pon cam laki. hah. lagi satu. biler die cakap, suare die cam suare pempuan jadi buat2 nak jadi cam laki. serius aku xpaham status die nih. curious. curious.
-
btw.
-
TAHNIAH SAHLI SEBAB DAPAT G KANADA AND FAZRIN DAPAT G AUSTRALIA!!!
-
dah r due2 kat taylor's college. serius aku jeles ngan korang. jeles gler. pape pon asalkan kawan aku happy, aku dah ok r.
-
*untuk mmber2 blogging 509..and termasuk gak budak yg bce blog (509)..korang nak ak buat baju special nyer??..biar r kene bayar mahal sket...aku xkesah...apetah lagi korang..an? aku rase 30 jer...*
deskripsi:
harga :
depan: design khas bertulis 509. friends forever.
belakang: name2 kiter.
kaler t shirt: putih atau hijau atau hitam. korang decide. sape lagi banyak sokong. aku pilih yang tuh. xde kompromi. ok?
persoalan: korang, amacam?
-
hensem itu handsome.
-
oioioiioioioioioioioioioioio.
*anda akan jadi cun/hensem biler sbut ini*
haha.


A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

Unknown said...

menguji...
oh yeah..
aku dah leh comment(?)

Shafiqah said...

kolej cemara?

c.e.m.a.r.a,

cemara....

macam nama lorong rmh aku la.

lorong cemara.

hahahah

Unknown said...

pqah: hahahaha..cemara??? heh. kolej paling hensem ko tau ak??

ok. aku tipu.
buruk gler.