Thursday, July 30, 2009

terkenang post lame...

5:23 AM
meneeeeeteeeeeesssssssssss.....
terbukak mulut....
mata tidak pejam dan mulut terus terbukak
air liur meleleh terusssssssss...

biler tengok post lame yang bertajuk "badminton obsesstive", aku ttibe terfokus lbey kat gambar lin dan (laki bdminto tersebt). eh jangan nak pikir ke tempat alen lak. aku bukan gay.

camera nye sungguh tajam. sangat tajam. cantik gamabr die (bukan laki tuh). so dengan ini aku mengisytiharkan secara TIDAK RASMINYA...aku cam teringin jer nak camera cam tuh.

*mengoogle camera murah*

*tukar kepada mood googling images*

*tuleh DSLR*

*jumpe*

walaaaaar. cantiknyer camera nih. ceh. bodoh gak r judge camera cantik ke x. okey2 aku tengok description lak.

*quality= buat2 xnampak*
*harga=lebeh daripada nampak*

uih. paling murah 600$. eh 600$ xsame ngan rm600 kan?? kaaan??

sob3. harapan tidak kesampaian.

*TAP!!! dapat idea pulak*
nanti klu dapat g russia, aku dapat income banyak sebulan. dapat 700$ tapi senior cakap kat sane paling tinggi consumption sbulan pon 300$. ade balance 400$. 400$ simpan 3 bulan dapat 1200$, dah boleh beli dah camera lagi ok daripada tuh*

aku pikir klu aku dapat camera nih...aku boleh:
1. dapat tangkap gambar aku tengah 'jumping smash' lbey stylo daripada chong wei dengan expressi muke terjeler lidah yang lbey kureang xsnonoh.
2. dapat tour europe dengan penuh kebanggan walaupun poket lokek. at least gambar akan lbey berharga daripada souvebir kat situ. kot. kot(?)
3. leh tangkap gambar ngan minah russia and tunjuk kat mak aku nih lar bakal menantu tanpa makeup dan warna sebenar. wtf (?)
4. memudahkan masa depan keluarga aku ketika aku kawen xyah ade juru camera yang charge bayaran giler mahal atas alasan camera die lbey murah daripada aku. ceit!!
5. dapat tangkap gamabr kucing aku untuk diupload di blog atau facebook.

weh, klu camera digital aku xleh ke ah buat fokus2 gitu cam dslr leh buat ah?? boleh ke x ah???

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: