Wednesday, August 19, 2009

biase dengar lagu "in the end" x ?? linkin park nyer lagu??

6:13 AM
hari dah abeh exam. dua paper hari nih. tiap2 hari due paper pon. hari subjek die medical law and fizik. lecturer law aku seriushit sengal giler. smue nme student target die die letak kertas soklan uh. mmg orang tergelak-gelak nak jawab soklan uh. aku lagi2 r. die letak nama aku Dr.Hafiz (sedar sket..xde "d" kat name aku..so aku kureng trase sket lar..wlupun mmg die aim aku pun". aku kene uat tajuk euthanasia time semester assignment aku tuh. aku agak obses r dengan kes euthanasia sbb name die agak coool. mule2 die cam x target aku pun. tpppii, sejak satu insiden telah menyebabkan nasib aku tertukar. cam nih insiden die.

(satu hari dalam kelas yang ceria ketika mempelajari Medical Law and Ethics pukul 2-4 petang ahri selasa )

*dialog nieyh lbey kurang r*

"nanti kalau saya nak buat kosmetik saya pegi lar dekat amir...amir kan pakar kosmetik. saya xsuke kedut2 kat muke saya"- Sir Izuan (nme lecturer aku uh)

"boley jer...nanti saya negligence kan sir...haha" kata Amir (kawan sblah aku dlm kelas..gossiper hangat okey??!! wtf)

"haha..saya kan ade pengetahuan law...saya boley saman awak (satu kelas gelak)" kata lecturer aku

tibe2 aku mencelah
"xpe sir..xleh trime hakikat..euthanasia jer."

respon die:
"hoi...nieyh die pembunuh xkenang buduh. ade ke patut nak bunuh lecturer die (nada agak tinggi cam terkezut jantung)!!??" satu kelas gelak. aku gelak.

and start2 insiden uh, aku digelar sbgai doctor yang bunuh die melalui euthanasia. habeh citer tuh die citer kat smue budak2 kelas laen. dan sekarang exam. aku x kesah pon. at least ade sumthin untuk dispecialkan lar kat intec kan. aku xexpect die akan ingat aku. sbb cam mule2 aku xrapat sangat ngan die. takot kot. die cam rapat ngan budak laki laen jer. haha skrang bru aku tahu. teper ya znaio. mmg dielah lecturer paling sporting and cool and sengal spnjang hidup aku yang pernah aku jumpa. seriushhit. dan skunk aku ade bbrpe mggu jer kat intec nieyh. huhu. xlme2.

so sir...MEEENEEEEETEEEEESSSSSSS
p/s "meneteeesssssssssssssssss" is trademark lecturer aku tu lar.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: