Friday, August 21, 2009

camner rase seekor anak lembu baru dilahirkan dan bru nak jalan???

7:21 AM
gambar2 nih xde kaitan ngan sunway piramid. just nak gtau kiotang dah grad dah.
sme gak
kan aku dah cakap. payah seyh. even nak BERDIRI PUN!!
COMEL X GLOVE KTORANG??

aku teringin nak rase. camner rase cam mule2 nak jalan. alar cam korang2 smue babi. eh, bukan2, baby. haha. time uh korang cam xrse r kan cmner korang bru strat nak jalan. aku rse. seeebaaaaaaaaaabbbbbb...


-aku bru balik dari sunway piramid g ice skating best2 terjatuh cam budak bangang nak jilat2 ice-


first time seyh. gempak gak r sunway piramid. bukan. GEMPAK GILAAA WEYYHHH SUNWAY PIRAMID. klu nak compare ngan klcc yang aku dah mule rse nak termuntah g kat sne. haha. act ktorang sptutnye ade kelas dalam smpai pukul 12 cam tuh. tapi an. lecturers russian ktorang pun stuju r nak g gak ke sunway. derang kte nak ajar cre nak skating sbb kat russia nnti (ehhheehh..rye aku lesap lar weyh..cm xrye nnti..at least rye lar kan?)..kat russia nnti...mmg common lar orang maen mnde nih time winter. sedap2. so ktorang bertolak g sunway dalam pukul 9.30 cam tuh. ponteng kelas bersama lecterers. wtf x?? ok jangan jeles, sbb pyah r nak cri lecturer kat m'sia yang cm nih r. haha. weyh lee, kat ktj, orang2 yang ajar uh, korang pggil ape ah?? lecturer?? ke cikgu?? cam cikgu jer ana rse. haha.

okey2. first time pakai kasut cam dah gelabah ohmygod jalan cam zirafah tahan kencing tapi nak gak try jalan depan orang. tuh bru pakai. x msuk dalam ice ring tuh lagi. masuk2. AKU PEGANG TEPI JEERRRRRRRRRRR. XBERANI NAK JALAN WOIH!!. seriushit aku rse cam bnagang jer. member aku ksi tau an, "haih, maen bdminton terror...xkan nih xleh kot??". wtf x?? derang dah maen banyak kali dah..(well at least bukan first time lar..but aku first okeyh??). aku pun dengan penuh smngat kejantanan, try r jalan2.

-dBBOOKK-
*p/s azie, ice x retak okey. bumi x gegar ke ape2 pun yang melibatkan indikasi yang kte aku nih gemok*

aku jatuh ade lar sket2. sket jer. skkkeeetttt jeee larrr. xcaye ke ah??
okey ade lar dalam 5 kali cam tuh. kadang2 time jatuh uh, saje2 jer aku landing2 atas ice sjuk nak mati tuh. sedap woooyhh. kejap je lar. kunk mati frost bite lak aku neyh. dalam 30 jam or 45 minit cam uh dah leh jalan2 ar. bawak laju2 then pempuan slalu lak brehenti2 tepi ring uh. aku x reti nak break. ppOOmm!! kene pempuan. xde r pluk. ktorang diprovided ngan glove tangan yang comel2 cam dalam gambar uh. so, x haram lar kan klu tersentuh. kan? kan??

*x sngje ok??*

akhirnya...
aku berjaya pusing2 dalam dua round cam tuh tanpa pegang ring tepi. hebat kan??

seriously korang kene try r maen mende nih. seriously. nih lar pengalman yang korang xkan lpekan. siapkan dalam 30 ringgit r klu nak maen. but worth okey?? klu kat russia, lecturer ktorang cakap dalam 2 ringgit jer.

salam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

blue whale said...

korang dah GRAD???
ktorang (budak IB) lagi 2 TAHUN seyh...!!!
tu pon tak sure....
hahah
cey!
(muka tak puas hati)