Saturday, December 19, 2009

kenapa orang lain suka aku tak suka hahh???

5:07 AM
ni pasal salji...memang korang cakap: "okay laaa at least dah dapat sentuh salji"

okay well..to be honest la kan..aku just nak salji tuh wujud sekali seumur hidup aku. or maybe 2 kali kot. erk. senang cakap paling banyak pon 5 kali laa seumur hidup aku. dan sekarang korang boleyh bayang aku dah tak tahan tengok salji.

hari ni aku tak pergi kelas sebab apa? sebab SALJI semalam yang macam ribut taufan.

aku sakit kepala..starting semalam lagi. plus aku dapa demam. sebab semalam aku terpaksa meredah salji2 yang tebal plus angin yang kuat. salji kat sini boleyh dicakap macam banjir laa. sampai ke paras lutut kalo tak silap aku. aku berjalan menutup mulut dah macam ninja dah. aku ada gak tanya member aku time dalam bus..

Aku; ko suke ah salji? akud ah menyampah dowh..

B: eheh. suke2. especially yang macam ni(salji kuat plus angin macam orang gila).

Aku: aku tapaham camner orang boleyh suke macam nih...


kontra jugak dengan reaksi orang russia pasal salji

miss olga: vam nravitsa zima? (orang semua suka winter?)

aku: nyettt (takkk) [suara slow]
laen2: daaaaaaaaaaa (yaaaa) [pastu bising2 excited nak citer tuh nak citer nih]

miss olga: [geleng pala sambil tampar dahi]

adakah ini bermaksud aku orang russia jugak?

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: