Tuesday, December 1, 2009

setakat sekarang...

5:25 AM
dah banyak hari menetap kat Russia..ape aku dapat????

-ahh, bosan font yang sama, tukar ah-

nahh. luchsee.

actually post kali nih bukan nak cakap pasal akademik. in term of akademik, stkat skrg laa (selepas intesif bahasa russia yang banyak berjalan2 dan excursions selama dua bulan) macam okeyh2 laa. harap2 dapat adapt ngan cepat. kalo aku boleh rotate masa dengan tekan butang rewind dekat errrr...kat pusat(?), kan bagus? so adapt je laa choice aku. tadi ada kelas fizik. cikgu memang ala2 professor ah. gaya malas, style malas2, tapi otak A. alhamdulillah ape dia ajar aku paham.

aku nak cakap ape yang aku mampu buat berbanding aku dulu kat malaysia. aku ampu memasak makan yang berat2. sriusly. pempuan kalo tak tau even kat YANG KAT MALAYSIA PON tak tau, aku tak tau ahh. no comment.

stakat nih, aku leh buat:

normal menu:
nasi goreng berjenis2 without rempah2 segera
mee goreng
telor dadar

cam best nyer menu:
nasi ayam
ayam black pepper
ayam goreng berempah
ayam masak sos (klu kat malaysia boleyh buat masak merah, sini takde cili pedas)
ayam kicap
ayam panggang russia (aka sashlik)
sup (macam2, suke hati nak taruk ape pon)
spagetti (cam masam2 pedas gitu)
kari (ikan and ayam, dagind susah coz tapenah buat, payah cari daging)


aim seterusnya:
buat dessert, kene baljar kat pempuan or abang2 senior yang pro2...

sekarang adik2 aku akan gemok...


A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: