Wednesday, January 13, 2010

aku 'lembut' ke?

8:28 AM
aku lembut ke? lembut ke? lembut kee ahh?? &=[=.=]=3 <--ikon bengang. memandangkan tajuk ini hangat diperbahaskan oleh parlimen facebook.com, aku mengambil kesempatan ni untuk menjelaskan beberapa perkara mengenai 'kelembutan' aku ni. -.-""

btw, korang ctat rekod aku smpai 69 comments. gilelaaaweyhhh. aku tapenah2 ade koemn bapak panjang gile camni. erk. rasenyer la.

actually kenapa aku cam lembut? gerak badan aku? memang2. tau tak sebab ape?inilah kisahnyee..

aku: bang, sori nak tanya. napa abang maen tangan 'patah' lagu cam pempuan ah?

abang izwan (senior langkawi): huh??! lorh. kalau nak maen tangan keras cam tennis, hebat mana bat ping pong hang pon takleh pakai laaa, sebab takleh minimakan speen hang tuuu, nak smash, memang kena completely cam pempuan.

aku: owwhh..takpa2 try2.

balik2 aku pun try ah. JADII OHHH MY GODDD.SPINN POWERR GILAAAA. sooo, aku terus membengkokkan tangan aku, sampai skrg pon dah terbiasa sbb pingpong. and kalau nak maen badminton kat net uh, tangan kene cam maen ping, lembut, bru leh 'crosss" hujung-hujung net. ah, korang bukan paham, nak tgk turun maen pun setiap gerhana matahari kat malaysia.

kenapa aku jalan cam pempuan?
jawapan: bile mase aku jalan cam pempuann ahhh?? ingat aku gay ke apee??

kenapa aku duduk cam pmpuan (bersimpuh instead of bersila)?
-aku duduk sbb kaki aku tak fleksibel laaa. aku bersila kejap je, 10 minit cramp terusss. so, dok bersimpah bukan sahaja selesa, malah memudahkan aku utk makan2. ingat. BUKAN SEBAB SOPANN TAUUU.

kenapa aku suke stoken warna2 pendek2 cam pempuan?
-ni agak sukar dijawab actually. aku suka mnde2 uh sebab dia nampak comel dan selesa dipakai, and takde sape nampak pon. biarlaahh utk BOOST konfiden diriku ini. haha.

kenapa aku suka buat nota kaler2 dgn pen PILOT berkaler2 or and ada bunga2?
-actually kecik2 dulu aku sangat suka "berseni". dinding rumah aku conteng. buku lama2 bapak aku aku conteng. semua buku aku conteng. aku penahh sekali pegang pen warna kat dinding, then dgn badaknyeee aku serettt pusing satu rumah aku. aku buat dgn banyak kaler tau. balik2 ayah aku.

"BOOMMM!!'"

ala. aku pon buat mnde same kot nnti. marahh ahh. so pahamkan, aku amat 'suke' seni sejak kecik lagi. besar2 smpah takde bakat, so aku sukelaah buat bunga2 gitu sebab senang dann nmpak comel. (comel pektaan universal= laki pmpuan leh gune okeyh?)

tulaaa. camtulaa citernye. aku bukan lmbut, sbb aku orang cakap garang gile. haha. TAKUTLAAHH PADAKU. okeyh, baek korang takut ngan Tuhan.

harini ade mnde update weyh, baru aku tau yangg

1. pempuan PMS dulu baru die period
2. pmpuan sakit blkang kalau die PMS
3. senggut memang sakit cam ade pisau kikis2 perut pmpuan. gilelahh. scary kot.
4. senggut kalau tak tahan, mmg payahh.
5. pempuan muntah2 jugak time PMS.

BARU AKU TAU YANG PMS MEMANG ANNOYING. LAGI ANNOYING DARI PMS AKU YANG MMG TENSEN2.

sedihh gilekan?

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

siti.mashitah said...

aiyo.. senggut ke?? :)) *senggugut la.
bila bce8 post ni, buat akak tfikir.
patah = gay && gay = patah ke? or x semestinya gitu??
incek future doktor, sila terang pnjg2 kayh. :)

musafir_alam said...

woha! hahaha, aku kenal dirimu sapa, stokin berwarna, tapi tak bermaksud ko nie lembut, diorang tak tengok lagi camanne smash ko! woha! pastue baru diorang tahu apa itu lembut.. hohohoho..

vice said...

hahha... afiz2... ang aje senggugut pon salah.... tapi betoi.. takut pada Allah baru betoi... sebb segarang2 manusia pon... ade jgk lembutnya.. hahahahhahaa...

sekarang baru ko tau PMS perempuan lag dhsyat dr PMS ang tuh...hahaha