Thursday, January 14, 2010

Resolusi Final Exam Dan Hafidz Yang Bodoh Malas

2:03 AM
Actually aku nak post pasal adelahh minah2 mane nak derang kene kutuk dlm blog aku. atas request okey? kali ni aku rase malas sebab ade sumthin yg lagi bagus drpd ni which means aku nak post sumthin pasal final exam.
Lately markah aku pon jadi cam teruk2 gak r. Agak down, but aku taktau nak takrif kemampuan aku camner sebb sini kasi score die 5, 4, 3, 2, 1. which meansss sangat general dan aku pon tak tau scre spesifik ape aku lemah actually. secara generalnya aku rasa semua aku lemah. aku slalu dapat 4 3, 4, 3. aku cam dah tak amek serius dah pasal belajar. personal life aku lebih utamakan. tp bukan sekarang dah. blog tetap blog. belajar tetap belajar. certain mende or habit latest aku kene letak tepi coz takde manfaat kat aku pon. seriously, aku kene tukar sekarang. aku jadi sangat malass especially dengan winter yang sejuk2 gini. cam kat psp maktab dulu, kalau aku masuk tak laen tak bukan mesti aku tido nye. ikot suke hati aku cara apalaa, nak nganga sambil bersandar la, bentukkan tiga kerusi pastu tido la. aku amat sensitif ngan sejuk sebab tuh senang tido.

okeyh sudah merepek. ni antara aku nye muhasabah dalam setiap subjek aku amek kat sini

|bahasa russia|
buat rileks, cam apa yg belajar dlm kelas tu jela. takde nak update

|informatik|
bab komputer2i. programming. ni aku buat je, salah ke x aku tapenah kesah. bukan pnting pn.

|chemistry|
subjek yang paling crucial. inilah subjek yg aku final exam nnti. agak terseksa sebab chem ni. bukan sebab susah ke ape, aku at first cube bljar dah. sejak2 aku tapuas hati dgn markah aku dulu, yang aku jawab sebtul mane pon, kalau ada salah satu means akan dapat "-". dan tolak2. means ade satu fakta salah walaupun yang laen btol, akan dikire salah jugak. kirenye cam sekali salah 10 markah buta2 kena tolak. sini cam sape yg perfectionist akan score. aku tak. aku jenis cukup makan. penah nak jadi perfectionist, tapi tak boleh. aku jadi malas, baca masuk tak masuk. semua ujian esei je, tkde sub tkde objektif. semua esei and kena jawab cam kite kene jawab soklan sejarh dulu. cikgu aku ajar bagus, tp erk, cam payah, aku tak adapt lagi kot. dan skrg aku amat down bile aku dapat tau yg almost semua senior gtau yg kertas final nnti bukan die semak pon, die tgk markah kelas tu. ikot jurnal. ikot jurnal? aku down la. aku ckp dah, markah oral aku pon tak hebat, takde yg dpt 5 pon sbb erk aku dah malas nak kutuk lecturer aku. ade la aku penah tulis pasal mende ni, carilaa kat belakang222 tu. so, dah la kena judge secara unfair kan? aku jadi down terusss meneruss.

|fizik|
sepanjang aku belajar kat sini, fizik la aku cam paham semua ape yg die nak smpaikan sebab lecturer aku sorang ni mmg suke bagi orang mental dulu dgn mnjawb soklan2 yg die pggil orang pastu suruh g buat kat depan. sakit mmg saskit, but mmg paham la ape die ajar last2. respek verstakov.

|bahasa latin|
yang aku malas. aku tapenah amek serius. taktau nape. aku juz belajar utk ilmu die. skill smue2. ni aku bljr mmg tak perlu hardwork. hasilnya? markah aku varieties. ada 5 ada 4 ada 3- pon. aku nyesal la jugak tak belajar betol2, rase geram pon ade ade dpt markah cam tuh, tp, tu ah, td aku aku dpt 4 sebab salah tulis 'n' je, terus kene tolak jadi 4. whch means satu salah tadi aku kene tolak 20 markah. sebab satu huruf 'n'. aku bukan perfectionist. sbb tu aku payah sikit bab2 nak perfect. mmber2 aku menten je 5 5 5 5 5 5 5 5. plg kurang pon 4 la. haih, apa nak jadi ngan aku neyh?

|sejarah|
sumpah malassssss. sejarh la perkara yg paling aku tak enjoy sebab stkt ni die suruh aku study pasal apentah, origin of russia?. haih lagilaa aku.

|anatomy|
anatomi alhamdulillah aku rasa aku mmpu bg komitement sebab markah cam okeyh je plus lecturer baek gile. and belajar anatomi lebih realistik. tapi stil aku study last minit. itu teruk.

|biology|
cam scary sebab smpai skrg aku juz tau amende aku blajar time intec sikit2 je and time spm. amende yang aku belajar hahh??!!

so aku dah buat resolusi utk nih. GOT TO CHANGE>!!!!




A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

vice said...

dahsytnya aku dngr... aku sokong ang berubah afizz... vice sokong ang kalo dlm ang nih... bg sokongn padu.. huhuhuhu.. all da best 4 ur exam... seram aku dengr cara permrkahan nya... kalo aku x tau lah.. tapi aku respect ang sebb boleh survive kat sana... aku doakn yg terbaik tuk kawan aku sorang nih... jgn down r.. berjuang smpai abis...