Thursday, January 7, 2010

death game

2:35 AM
haha. ni cam entry emo gothic camtu lak. haha. rileks bebeh. aku seorang ex peminat gothic, dzul pun cam tuh gak. err. aku tapasti die emo ke gothic jugak. and sekrang aku miss giler ngan band kesayangan aku nih, MCR, weyh bile korang nak balik ahh?

-.-"" diee tapaham.

when do you guys gonna be back uhhh??
*aku tapasti grammar aku btol*

dan skrg aku nak sgt2 dgr lagu derang2 nih. act, lagu derang agak feel cam memberontak. cam aku buat la.

a death game cam aku tulis title tu ade meaning die. let the game finish, and i'll tell you the story.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Farhana Jamal said...

apis; ahha. tayala. kau kan tade pasaan. mane ley emo ke. gothic ke. :p