Monday, January 11, 2010

PMS

8:21 AM
pekataan yang menjadi punca utama pempuan rasa menyampah ngan aku bile aku selalu guna. rilekla bebeh, kate nak jadi doctor, nak beljar anatomi la ape la, baru cakap PMS dah "euuuwwwwww....eueeeewww...hafiidzzzz!!!"

-.-"" GILA KE AKU?

entah. pekatan ni cambest untuk replace ayat2 yang mengammbarkan aku ni seorang yang sangat cepat tension and stress. contohnya.."sori ahh weyh, aku pms arr hari ni..." means that mood aku sangat tak baek. bukan la sampai cam orang sentuh aku aku g cakap "sentuh paHHALLL weyhh???! nak kene cium(?) ke ah?" tak tak tak. takde ah sampai tahap tu. aku masih ade iman lagi.

aku ade iman ke?

ade ade. anndddd btw, aku sangat enjoy bile aku tengok pempuan tension-tension or marah-marah taktentu pasal (walaupun aku cari pasal) aku ngan badaknye g tanya "eh ko PMS eh? ke period?" or other variant is "ko PE'OD(sengau sikit bunyi die) or ko ABC (Allah bagi cuti) eh?" owhhh. sekali cam tanye soklan tuh , muke pempuan terus berubah cam "damnn..takde soklan laen ke?" <--dalam hati lar.

soo, pempuan ade cakap kat aku, yang PMS derang lagi dahsyat berbanding ngan laki punya (which means aku je lakot).

BETOL KE? BETOL KE? BETOLLL KEEEE???
so eksperiment dijalankan sejurus drpd fakta mngtakan pempuan lagi power PMS die. sooo...aku ade la beberapa observation yang aku dapat. maaf nama individu2 tadapat dikemukakan sbb nnti die nak saman aku. gileee takk?


simptom:
1) :-<>

2) &=-.-=3 (gambar asap keluar dari kepala ye) die cam tak sabar kalau dikacau. sumpah aku takot gila.

3):-D ehhh tetibe die happy lak. nampak sangat emosi tak stabil. mental aku.

4)-.-"" die tension tetibeee...pon aku tapahammmm..

5) -.- --> (-o-)(emoticon orang bercakap)--> ~.~(ttibe speachless sbb tersilap cakap) --> -_- (teruss senyap) TAPAHAMMM AKUU...

6) ade gak yang menjerit cakap kuat2...sumpah aku gile terasa cam scary OMG PMS tuuu...gile ahh..haha


so kepada2 pmpuan..jngnlaahh nak berPMS..bahaya tau ak. silap2 kene cerai tapasal time kawen uh.scaryy2.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

vice said...

wei... perempuan kalo pms mmg teruk lah.... ade yg epi terlebih.. ade yg tension x abis2... kesian lah kat kami nih.. kami kan wanita... hahahhaahhaah