Saturday, January 2, 2010

penatlaaa...

8:52 AM
hari ni merupakan hari yang paling tak brpa best cozz hari ni hujan plus nak kene jalan atas salji yang licin. so conclusion die is aku akan jatuh. kalau jatuh atas minah2 rusia takpe la jugak, *gatal disitu*, tapi jatuh atas lecah yang sumpah sangat annoying seperti mana tema blog aku yang lepas. sangat2 laaa annoying. aku kerapkali menggunakan pekataan annoying sekarang sebab die bukan perkataan mencarut. harapnye la.

but interm of journey tu kire best la. ikot rancangan geng2 aku nak jalan2 satu volgo dengan naek ketapi buruk die neyh. sebab ktorang ade beli card bulanan dei, dekat rm 60 sebulan, mahal kan? but atas alasan nak berbaloi punye pasal, kitorang plan nak menyesatkan diri dalam bandar volgo ni. sumpah naek buat tak tau sudah. haha. kalau orang cam nak bising2 buat2 muke tapaham sudah walaupun amat paham.

hari ni ktoang g kat satu tempat yang ktorang berhenti atas istinct yang "cam best je tempat ni, jom turun". turun2 ade la bbrpa taik2 anjing aku nampak. selamat aku tanmpak. aku standby je sejadah kot2 leh smbhyang on the spot, but, aku siap cakap kat member aku gila lagi sbb punye sejuk kat tempat tuhh..entah amende la ktorang cari. so aku turun je laa dah yang laen pun nak turun kan? g kat situ tangkap2 gmabr sikit. entah tu je kot motif die, tengah2 hujan and sejuk cari pasal kan?

pastu lepas g projek tu,, ktorang g chaihana, restoran makan halal kat volgograd. abeh 20 rggt juga aku kat situ coz dah mengidam sangat nak makan makanan daging2 halal ni kan? dah tauke2 situ pandai amek kesempat. padahal makan die stndrd kenduri kat kampung aku pun talepas lagi.c is btol kan? tapi okeyh laaa. aku seriusly tau buat amende yang derang bat, harap nama je cam gempak and aku tapaham palabijik, rasa2 je.."hek eleh..cakap je laa 'mii kuah' (?)". takkeee annoying disitu? saje cam bajet gempak. but letih2 tuh aku g lak kat pasaraya REAL. aku tapenah pegi lagi, so aku pegi la. alaa, cam takde pape pon. tapi barang2 die jauh lagi murah laaa. nnti aku nak borong kat situ. yang laen cam mahal gileeee weyhh.

k laa...aku nak sambung ngan projek seterusnya. anatomi.













































A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: