Friday, January 1, 2010

masjid russia...

3:38 AM
hari buat pertama kalinya aku pergi masjid untuk sembahyang jumaat kat bumi russia ni. agak best laa. but aku paham sangat2 sikit la khutbah dia. semua bahasa russia. but actually agak sedap aku paham sikit-sikit pun sebab bukan senang nak cakap bahasa orang, macam password nak masuk komputer la. selalunya ktorang satu kelas buat sembhyang jumaat express sendiri kat dalam kelas. bukan selalu buat. dalam 1kali dalam 3 minggu. alaa sekadar cukup2 syarat je kot.

pergi tadi aku ade laa tengok semua mamat russkii, ramah2 la jugak. tappi aku tak tegur pon. sebabbb aku kalot nak beli hotdog2 halal kat kat luar tuh, nah mak aii, aku lombing banyak la jugak. btw, time dalam masjid tu, aku ade la doa kat kawan aku ni. mak die saket and sekarang terlantar kat hospital, sakit macam2 la jugak, but bukan sakit yang sangat2 kronik la. so, aku nak mintak tolong kat korang tolong doakan la kat member aku ni. kalau aku diletakkan kat tempat die, kalau mak aku pening2 kepale and even dok kat rumah pun aku dah risau kot. so tolong eh?

hari ni cam tak tau nak buat ape coz balik2 dari masjid pun dah 1 30, so nak berjalan-jalan pun cam semua kedai tutup sebab new year. eheh. tapaham aku russia neyh. semalam aku tido awal la jugak dalam pukul 10 20 malam. kire awal la bagi spesies hantu malam macam aku. so aku decide nak masak sumthin untuk rummates aku dua orang neyh, even soraNg g makan ngan geng2 church die and sorang lagi g makan ngan geng2 usrah die. so, aku buat jela, manela tau kot2 derang still nak makan kan? aku buat dulu pizza. gune hot dog yang aku beli tadi la. andddd sumpah kat sini hotdog2 die sangat2 sedappp and besar2. eh, calbasa tu dikire hotdog la jugak kan? lantakklaa..kire hotdog species besar.

but aku sangat2 mengidam (aku tak mengandung okeyh?) daging. last dapat makan pun time raya korban hari tu. korang melantak laa nasi goreng daging segala benda yang berasaskan daging kecuali dging khinzir (cewahhh..sampai ke pktaan ni pon aku tak mencarut peeerghhhh)...

btw pasni ni aku nak uat tiramisu....thanxsss kepada shiape2 mengajar...report sterusnya maybe pasal tiramisu tuhh..walaweyyy..salam

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: