Friday, January 1, 2010

Apsal?

4:33 AM
Apsal blog aku jadi cam ni? apsal nama blog aku jadi cam ni? Apsal tiba-tiba bahasa aku emotionless? apsal apsal apsal? Apsal hari aku dah post dua entry?

[warning: mostly post aku kali ni pasal budak kelas aku kat universiti ni laa. so korang2 yg geng blog aku tak terlibat la]

Ceh. Ni bukan entry emotional la. Just sebelum aku nak buat tiramisu, emosi harus stabil kan? bak kata buku resipi tu la. Seriusly tahun baru ni aku pun actually takde perasan pape pon, cam, alaa, tiap2 tahun pun ade tahun baru jugakkan? cam bosan laaa nak celebrate. derang cakap ade bunga api yang uah uah uah semalam. aku siap tidor awal lagi semalam. pukul 10 20 aku dah tido. takke? aku letih la semalam, jalan-jalan. tapi buat ape tengok bunga api uah uah uah pon kalau tengok daripada jauh kan? i mean aku nak guna dslr aku, tapi buat ape dari jauh. tak best la mann.

ade orang tu cakap aku suka kat dia. heh. korang suke ke orang tiba2 die declare yg korang suke die? aku geli dowh. aku feel like aku tak layak nak suka anyone pon. lantak laa, aku punya hati nak suka sape pon. papeje la. malas la weyh. dah aku dah malas la weyh. berhenti game ni boleh tak? aku tolong ko sudah la eh? so aku rase aku tanak ada perasaan. sebab perasaan memang susah nak dicontrol. btw, ni aku dalam keadaan tenang la tengah write mende ni. jangan cakap aku emo pulak.

dah berhenti gossipkan aku la...kite bukan budak-budak dah la. korang nak aku turn jadi sum1 cam dulu2 ke? i mean sebelum aku masuk langkawi lagi. aku tanak. skrg transition dalam hidup aku is aku tanak mencarut banyak. so method aku is aku tanak cakap banyak. blog aku la tempat aku cakap banyak. mencarut pun dpt dicontrol, kalu tersilap mencarut, 'backspace' je la. korang boleyh kan? berhnti gossipkan aku.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: