Friday, February 26, 2010

apa maksud post aku yang latest?

3:50 PM
oh amat mengantuk kepala aku malam tuh, sampai apekebende aku tulis pon entah aku pon tapaham. heh. but slamat kelas fizik akuu okeyhhh....:-)). so apa maksud post aku yang latest?

aku pon tapaham apa maksud aku. yang pasti aku tanak hurt feeling sape2 eh? takde mende pon, kadang2 nak keluarkan mnde2 karat lama dalam kepala aku. aku just time tuh teringat zaman2 aku kat INTEC. haha. kat INTEC antara benda yang sweet yang berlaku kat aku (except that incident bulan 4), aku kenal ngan ramai ramai ramai orang yang buat turning point dalam life aku. time tula aku ada camera for the first time sinci aku teringin nak camera dari form5 lagi sebab aku nak rekod sweet memories, heh, unluckily time form 5 aku tadapat. but kat intec la nak gedik2 nak rakam tuh and ni. but kadang2 aku tengok pon cam, haha, sakit jugak la. padahal takde mende pon. dah lepas tu, lepas la kan? but kat intecla aku dapat rasa benda yang aku tapenah tepikir aku akan rasa. shopping dah semestinya. tapi still sati benda yang aku tapenah rasa. sampai skrg. aku tak harap pon nak rasa.

dulu aku pernah tepikir time kat maktab "mana ada orang kenal aku pon". "mana ada pempuan nak tegor aku pon macam orang laen". "mana ada orang nak tangkap gambar ngan aku pon malam annual dinner". i am no one la kat mrsm dulu. tanya junior kenalla abang rooney, but hakikatnya, dalam batch aku sendiri aku bukan orang kenal sangat pon. sebab aku senyap dan tau study je. sori, spm kenalah korban kan? nak tak nak.

jap aku rasa aku dah lari point dah.

but pasal orang yang aku nak mintak maaf tuh, hehe, aku just doakan akan ada masa yang Allah tentukan keberanian aku untuk meminta maaf. it just bukan apela. adelah petang tuh berlaku sumthin yang buat aku terpopup dalam fikiran aku, buat aku terpikir pasal dia. tu ah cam fikiran terganggu semalam, cam "dia ni sakit hati ngan aku ke?" or "dia ni benci aku ke?". aku tak tau ah. aku tak kesah kot diri aku cam diignore. mungkin. tapi aku tak takleh maafkan aku sendiri kalau aku dibenci. nnti everything yang aku buat rasa cam tak diredhai je. but, perasaan je kot.

aku amatlah lah fail dalam nak deals ngan perasaan sendiri. payah nak control, and dalam blog aku maen lepas je, tapi bahaya jugak, sbb ada reader. skrg pukul 3:18 pagi, aku taknak tido sbb minum nescafe tadi. ceh. sumpah esok aku mengantuk. skrg ni aku nak skype ngan famili aku. haha. homesick gila kot. food actually.

lastly, jangan risau la pasal post aku tuh, aku tengah mental fizik kot. korang simplt the best. and skrg aku tgh mental apsal tadi aku nyer upload video tak bolehhhhhhh...ceeessss...benci kau fb. sori rodi buat ko tunggu.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

entri terbaik abad nih!! ;D