Wednesday, February 17, 2010

inilah medik kan?

7:49 AM
makan studi makan studi makan studi, tapi aku still kurus. serius aku kurus. tak caya sudah. owh btw kepada sesiapa yang rasa duit aku kan habis nnti, sori la eh? tak semudah tuhh. aku dah ada plan sekatan ekonomi kat badan aku ni. aku rasa okeyh kot, slagi mana aku tak pegang duit dlm dompet aku, or, ada kad bank dalam dompet aku, aku rasa 3 bulan pon aku boleh survive ngan duit 150 rnggit je. okeyh aku tipu.

aku nak makan lagi.
nak beli file2, nak study weyh.

topman
zara

isk isk....T.T

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

klu makan, bende tuh kluar balek.. haha.
cbe jgn berak utk seminggu.
sure kembang.. ;p