Sunday, February 28, 2010

hadiah

5:06 AM
memandangkan aku lagi sikit bulan lagi je nak balik, aku kena beli hadiah untuk orang-orang. lima bulan lagi kira tak lama lagi laa kan? kan kan? memandangkan aku akan travelling nanti kat europe tak pasti la negara mana lagi, maybe swiss or germany, aku pasti akan shopping beli hadiah ke ape ke. supersaving adalah wajib sekarang ye. maybe banyak yang aku nak kena beli, and of course aku tak janji dia mahal ke tak, kalau demanding nak t shirt ke ape ke, sori la eh? aku takkan beli sebab mahal gila gila kot, alah baekk beli t shirt LANGKAWI dekat2 charlie motel kan? haha.

aku tulis ni so that aku takkan terlupa.

ni nama ikot keutamaan ye?!

abah
mak
adik laki aku
adik perempuan
tokwan
tok
pak cik man and family
paksu and family
pak caq andd family
class8 f5 (hah, jangan nak demanding)
pak lang on
best fren aku time f3
XXY (jangan tanya)

arasoooo!!!!

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: