Tuesday, March 2, 2010

kisah ini

8:51 AM
aku ada member kat sini. kisah ni agak, erk, plek la jugak kan? camner nak cakap eh, kadang2 aku terpikir cam lawak pulak. and serius lawak. takde maksud laen. serius.

biasalahkann...kita ada ramai orang yang kita nak minat, lee hong ki, tae kyung, kan shin woo, jolie, ape2 jelaah, asalkan ade je ornag yang kita nak minat2 cam "awww..dia cute laaa..nak jadi macam dia boleh?", takpun "kalau dia artis ni kawen ngan orang laen, aku akan teruss menjadi janda(?)". hah, tu bukan maksud aku pon.

member aku ni peminat mariah carey weyyhh. cam omg fanatik gila weyh, sampaikan aku kutuk2 mariah kari, eh, mariah carey aku kene cubit, tumbuk and sepak2 sampai sakit satu badan. mesti tapecaye kan ? nak nak kalau dia laki kan? haha. aku asyek2 ajuk lagu "i give my allll.......". ala lagu mariah carey tu lah, aku menukarkan maksud "my all" tu kepade maksud yang laen. hehe. ~.~. paham tak maksud aku??? paham takk?

-.-"" okeyh aku tau korang tapaham. tapi tolong pahamkan la eh? dia punya fanatik cam, handset pun ada wallpaper mariah carey. sangggup naekk flight ke KL semata2 nak tgk konsert mariah carey plus ponteng skolah pulak tuh. pergh, sujud sahwi aku. aku respect die nak mati.

tapi kan....

ktorang kat sini ade program azan tau ak, and stiap kali baru start komputer, nanti kluarla suara "bismilahirrahmanirrahim".

dan wallpaper dia ada gambar mariah carey dan siliconnya.

T.T
-.-""

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

wahh... dahsyat, dahsyat~ :)