Saturday, April 10, 2010

lagi

10:26 AM



thanxss for the baju.

lagi sekali menyambut bufday dengan rasa awkward. haha. gua okeyh sekrang.

*aku dah guna 'gua' sekrang. woooh*

pernah tak dengar bufday never ends. like everyday is your bufday. okeyh tapenah dengar coz gua pon tapenah dengar tak. heh? supan tak supan tak gua cakap 'gua'?
owh td time kelas gua agak rasa bersemangat dan ttibe rasa bosan cam every minit gua kire sebab gua rasa nak balik cepat. tp takde point pon gua nak balik cepat tadi. sebabbbb....

ada orang nak belanja makan kat grand pizza. okeyh. precisely, gua punya kawan2 kelas lama pempuan yang nak belanja. heh. gua segan kot nak pegi sebab gua takde duit an, pastu orang nak belanja like urghhhh gua tamampu nak belanja. so gua pikir gua kena amek menu yang paling murah and berbaloi and kenyang. so, gua amek la sup. haha. owh, korang2 ni kene saving la, kunk jadi cam gua memang susah hidup. but, thanxs jugak, korang kasi tips makanan yang paling murah dalam dunia. owh, thanxss sangat2.

gua g situ dah la pakai baju autumn kot tuh. haha. gua suka sangat ke pakai autumn kot tu? tak laa. gua pretend je cam suke2 pakai tuh, sebab, kat dalam gua pakai baju cardigan labuh tuh la. kunk korang gelakkan gua segan la gua nak pakai lagi okeyh? tadi best jugak la sembang2 ngan korang. haha. rasa cam lama tak sembang. nak tunggu makanan sampai memang lambat. gua dah order hot choclate (60 ruble) and sup brokoli (55 ruble) sedap gila. haha. tuh kire menu yang paling murah la. and plus2, untungnya jalan2 ngan budak2 pempuan ni is derang tak abes makan or derang mmg makan sikit. haha. gua glad jugak la coz gua jadi 'Majlis Bandaraya;. gua clear semua. haha.

*oih, gua nak kena g usrah sekrang. jap gi gua sambung*

11: 26 baru abeh usrah. gua tak tau berpe lame gua usrah. but usrah hari ni agak best. it was about 3I in hadith 2nd which Islam, Iman, Ikhsan.

owh btw, aku dapat surprise tadi weyh. hahaha. cam, mule2 member aku dla tuh yang dapat hadiah. haha. wah dapat beg kot. cam dia happy gila. haha. gua tanak seriusshit gua tanak hadiah la. coz kalau gua dapt hadiah gua rasa besalah la sebab gua dah la dibelanja coz korang akan dicostkan a lot lot lot lottttttttttttt of money okeyh? bukan sikit. nak makan kat tempat tuh mahal. serius mahal. gua bersalah lagi. owh pasal gua belanja classmate tuh sebab gua nak jadikan bond dalam ktorang2 ni kuat, so that saling kenal mngenal, so that kita akan tolong mnolong. okeyh gua dah lari dari plotline dah.

ahah. apsal la cik rod nak jugak kasi hadiah kat gua. gua tabuat apa2 laaa kat ko. tapi ko bagi gua baju yang bukan 20 sen weyh, baju mahal gila (gua rasa la). sebab baju topman bukan 20 sen. baju topman uh cam urghhh maybe 100 ringgit lebih which means tak worth la bagi gua hadiah mahal. though gua sangat2 aprreciate but urgh MAHAL KOT. gua tanak la susahkan korang. but, thanxss sangat2 laa bagi baju tuh, gua terima and gua appreciate and gua akan jaga elok2 and gua akan pakai time malam dinner kat kursk nnti. =). jangan risau la. gua terima but gua rasa bersalah je. but one day gua harap dapat la give sumthin kat korang. maybe tak semahal tuh but gua try la.

makan2 tuh sedap gilaaa. gua dapat sapu pizza and spagetti tuh pun dah okeyh. haha. thanxss korang. credit to: rodi, dila, milin. thanxss. u all gonna be in my life record. when my grand grand grand childredn baca diari moyang dia ni. how i wish that gua dapat buat cam tuh kat korang.

THANXSS SEBAB MAKING MY DAY HARI NI.

syukran.




A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: