Saturday, April 3, 2010

perkara yang wajib dibuat

10:55 AM
1. menjerit dekat luar tingkap
2. potong rambut or azam simpan rambut panjang sumpah dah tanak potong tepi ke atas ke belakang ke. (aku prefer second option)
3. suruh orang panggil aku rooney, sebab lepas ni aku nak derang panggil aku chong wei.
4. tulis satu sajak, dan post kat blog.
5. tulis satu pantun, dan post kat blog.
6. bertaubat daripada kena mendeklamasi sajak (?)
7. berhenti layan lagu katy perry untuk satu hari.
8. sumthin yang aku kena buat untuk filter FB aku.
9. be more 'kedah-guy' rather then 'kl-celup' guy. eheh.
10. start thinking how you gonna pay for those hutang-ers.
11. start studying extra++ harder sebab ada colloq banyak nnti.
12. nak lupakan semua benda pahit2 aku.
13. beli raket baru nnti kat malaysia. 3 batang raket.
14. aku tak mau hutang dah.
15. simpan resit dalam satu file lepas beli apa2. (idea kawan aku)

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: