Monday, June 7, 2010

lama lagi ke?

6:51 AM
a ah. lama lagi ke? i mean seriously, lame lagi ke? tak tak tak. tak lama lagi ke ah?

good news is : lagi 32 days 14 hours aku nak BALIK MALAYSIA...
but the bad news is : lagi 18 days and 14 hours aku nak kena face the damn exam.

facing the exam.....hurmmm....sebenarnya tak la se-bad-news sangat pon actually. kalau ikot status aku skrg, yang :

a) rajin on9. [skrg pon tgh on9]
b) tak photostat skema jawapan and soalan
c) kena study benda yang tak masuk exam especially anatomy, sejarah, matematik, dan histology. okeyh, dua subjek aku tak kesah, anatomy and histology. but, APSAL anatomy nak nota lecture jugak? dah la lecture bosan, balik2 benda yang sama diulang macam dalam kelas and aku tadapat satu benda haram pun kalau aku pergi, so better aku stay bilik and study sumthin else. itu better. proven lagi markah anatomy aku stabil je stakat ni. sbab aku rasa takde makne nak pergi. sbb tuh aku malas. aku harap zachut aku berjalan dengan smoothnya. huhu.
d) yang balik lambat tiap-tiap hari sebab kelas masih banyak nak buat, mengejar syllabus tu la ni lah. and tak silap aku takde study week. wtf bukan? at least 2 minggu patut kasi studi week untuk bebudak first year yang kene amek 4 subjek taun ni. boring okeyh.
e) yang masih merasakan kalau studi awal2, buat rugi masa. SEBAB...nanti aku lupa, and the same thing aku akan bukak buku balik, and studi macma ornag studi last minit la. but, still aku tau aku kena studi awal, so that aku tak panic.

itulah sebabnya. but mostly on9 bukan sebab aku jadi malas nak studi. bukan bukan bukan. even kadang2 jadi penyunti semangat nak studi pon ada.



so AMENDE YANG aku DAH STUDI?

jap....

AMENDE YANG AKU KENE STUDI? -.-""""""""

BIOLOGY...
ade la dekat 100 lebih soalan nak kene cover. tak termasuk slide2 yang aku kena ingat lagi. T.T


KIMIA and the gang aku malas nak citer. yang penting one by one. sikit demi sikit. jangan gelabah.



A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Fuzzy A! said...

Anatomy penting worrr. Kalau kau terrer anatomy, kau macam takyah study untuk Surgery yang akan mengannoykan kau dari Year 3 to 6. Histo penting untuk 3rd year Path Anat. Selain dari tu tak guna pun.