Monday, August 16, 2010

kene balik

6:51 PM
tau kene balik. tapi aku tanak. paham tak?

TAK NAK.
T.A.K N.A.K
(o.o) paham?!

korang taktau betapa aku sayang malaysia, dan orang malaysia sendiri pulak tapenah sayang malaysia sendiri, semua tapuas hati, malaysia tak kena tuh, malaysia tak kena ni kan?! WELL, baik ko datang la russia ke negara2 lain, baru ko tau malaysia is dabest. sumpah. biaselah katak bawah tempurung kan? or should i say, katak bertopikan tempurung. sebab kemane2 pon pergi still macam tu jugak.

atau aku yang bertopikan tempurung? O.()

okeyh well mengenai barang2 sume2 tuh. harapnye dah settle dan takde masalah nnti on da way nnti. well, like i already expected. kene post jugak barang-barang tuh. fine.

aku kene chow2 lu. nak g amek ubat migrain. FYI aku mmg mamat migrain. jarang2. tapi sekali migrain, Masya-Allah, sakitnye tuhan je la yang tahu. Tak terbangun. Untuk otak ram 128MB ni, mmg senang jam. tak macam orang laen yang genius2. RAM 8GB dah. bace masuk, bace masuk, masuk je bace. lol.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

2 yakek:

Anonymous said...

rileks la...

kalau ram 128MB, x de la boleh ambik medic dr. hafiz....

Unknown said...

hahaha. nasib je. alhamdullillah amek. hope that dapat membantu orang nanti. insya allah.