Wednesday, August 4, 2010

sudahkah anda PSP?

8:12 AM
Apakah itu PSP? sudahkan anda membuatnya? Pempuan wajib buat okeyh? macam mana nak buat? erk. soalan ni jangan tanya aku. but korang perempuan kene buat especially after 7-10 days after period. serious. PSP adalah Pemeriksaan Sendiri Payudara. walaupun lelaki ada jugak kemungkinan untuk hadapai hal ni, but, most common, well in perempuan. aku bukan stereotyper. tapi memang betul.

jangan label aku gila seks sudah. -.-"""

macam mana aku terbaca hal ni? ah. nanti la aku tulis by description gambar-gambar ni. gambar2 ni seriously just for recording what i do and what i see. chiilllllit baihbaih!!!



this is the condition in our S2 deck in KTM. quite good for a traveller though. sorry i forgot to rotate the pic.
abah yang berdedikasi melayan perangai anak nak kene g kl tuntut tuh tuntut ni kat mara. and beli macam-macam semata-mata aku nak makan apa dalam train tuh. heh.
aku amek kelas superior. means tdo kat bahagian atas la. aku jenis tido buas okeyh. but sepanjang buas-buas aku tapenah jatuh katil la. agak payah sebenarnya aku nak tido semalam sebab aku banyak tido waktu petang. gila nocturnal aku.
and especially this type of kid was around. headache rase macam nak cakap "woi budak diam la nanti aku kasi coklat DAIM (?) baru tau!!!". and this is the reason, and the only reason why i cannot be a pediatric. because kids are superactive and and hard to understand. and even their language. like "itu atak!". i thought it was katak. and rupenye 'akak'. fine. i gonna be a cool father.
as we arrived in KL central around 5:45 a.m, kitorang pergi la mandi2 kat kl sentral. tapasal jugak kene bayar 5 ringgit. okeyh la. standard malaysia la kan. berbayar but dijaga so fine la, not like the russians. yucks. and we met this humble human. eh, kalau korang tanye die keje ape, die cakap korang, die adalah penoreh getah. serious. but, in fact, die adalah one of the main brainstormer in CELCOM Corp yang buat keuntungan nett 2 billion last year. humble kan?
and he bought us this food. yummy!
then we headed to ibu pejabat mara. aku nak bagi result aku yang separa cemerlang tu kan, so that aku tanak kene maki ke hape ke. nak tuntut duit beli laptop lagi. since die suruh balik nak kene cari cop pembekal, then ayah aku decide pegi lowyat, and find another lappy. new lappy. rugi okeyh nak datang kl lagi. nak nak lappy aku lame tuh asyek flickering sampai sekrg. wth.
abang bangla yang bertngkus lumus mengemop lantai untuk jaga martabat mara. owh, baru aku tau pejabat kerajaan memang akan ada nyanyian lag, tazkirah, and bacaan doa before they start the day. HOW COOL IS THAT?
KL adalah city of chaos. orang semua busy. macam lumpur la.
this is not my new lappy. but, i bought a pavillion wit ram around 4 gb. harga? kadang2 aku rsa better beli vaio. serious. but its okay.
pak lang took us straight to putrajaya to visit pak cik bakar who involved and badly injured in an accident happened around a week ago. if i'm not mistaken.
here it it. the article from that paper. she (pak cik bakar's wife) laminated it coz they it was kenangan. i think, dia adalah trauma. :|

sepanjang aku kat hospital ni, aku banyak tertarik dengan banyak benda. instead of the patients. serious. aku explore equipement. ape button die. camner nak gune. best. maybe i belong to hospital instead of russia? and and the normal NaCl level for intravenous regulation is 0.9%
walaupun badly injured, he can still makes some jokes to us. kesian kan? dia punya gigi semua patah terkena dashboard kat kereta tuh kan, and his rahang patah. bukan dislocated. and, he the most luckiest guy. his friend already dead. he should be dead IF no one pull him out of that car. and that car blew in blasphemy.
his wife. still cheerful as she is. salute.
my father's name is Hasan. then guess his brother's name? 50 sen i'll give ya...
common foods. bubur. healthiness first. dont just bantai nasi mamak okeyh? semengidam mana pon anda.
his name. choice pon ade? die ni jenis semua makanan pon okeyh. he is loaded though.
he is good in telling people about principles.
am i right 0.9% ? dah boleh hozmenship dah ni? ^.^

then my father balik ke rumah. i just decided to sleep in my rumah paklang. nampak hectic kan? but it stores a thousands humbility. my paklang is a dealer for worldwide books. medical, laws, and many more.but his house didn't look like he owned 10000000 ringgit at all. he ways too good in saving money. like me (?)
dapur.
bilik and my pencil box. tak nampak kan?
terowong kecik which connect 2 rooms.
worktable.
cubaan camwhoring di depan. tetapi mood takde. so gambar pon macam mood takde la.
kerusi malas. panas. kenape la kl panas sangat ah? macam bahang gila-gila-gila okeyh?????
adam and his spinning twirling supa confusing football kick.
pakai kancil jugak. sayang nak jual.
better sleep right now. already 12 12.

bye bye guys. nak shops raket pulak esok. ngeeeee.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

Hell, seronok entry ini. Pasal PSP itu, jangan risaulah. Aku tidak tahulah tentang rakan-rakan engkau yang perempuan, tapi beberapa hari yang lepas ada aku terdengar dengan jelas sekali perbincangan rakan-rakan perempuan aku dalam kelas tentang PSP ini. Sudahlah begitu jelas, lama pula. Tidak berlapik langsung. Aku pula yang malu. Tapi bagus juga. Sekurang-kurangnya mereka ada kesedaran.

Pasal pak cik yang kemalangan itu, how the hell would he eat? Curious pula.