Tuesday, June 16, 2009

seEMO-EMo aku..

4:29 AM



at last aku tau gak. emo2 aku pun, semalas-malas aku pun, xde mnde klu aku x balik ke tmpat asal. aku rase aku dah smakin jauh dah. sangat jauh. haih. skunk aku x smyg mgrib lagi..(jam= 7.34 p.m). xke jauh uh? aku smkin jauh dr Dia. x kemane pon. last2 aku kene gak mintak tolong Dia. Dia je lar leh bantu aku. aku harapkan Dia ampunkan aku. Subhanallah. Astaghfirullah. maaf klu ade orang anggap aku takbur lak tulis mnde nih. xde riak, xde takbur, OK? tu lah manusia an? klu diberi nikmat, smkin lupe sape yang bagi mnde uh. i on my my way finding the hikmah of all that happening to me. seriously, i think there's alot of hikmah.
ade sorang pakcik nih datang time aku nak g KL ahad lepas. time uh aku nk jmpe mmber aku, thani and husaini (trump). pak cik uh cakap, kiter nih xde ape. buat ape nak mewah2. buat ape nak belagak2. kita datang di dunia ade keje. die cakap kat aku, klu nak jadi doktor, jangan ingat fulus jer, ingat gak kene ade niat nak tolong orang. insya allah, im on my way to that. may Allah give me hidayah for that. and btw, aku xnk bangge ngan korang ape2 pon. juz nak gitau, pak cik uh adalah pelakon veteran malaysia. die bahasekan diri die atuk. klu sape slalu tengok drama, mmg tau die sape. name die baharuddin. aku kenal die kat dalam tv. aku cam x caye sbb aku leh jumpe die live in action kat situ. dah r dok kat sebelah aku. tibe2 lak tuh. die kate die nak naek ktm. nak down to earth. die nak rendah diri. buat ape belagak2 nak naek kete ade driver smue. kiter smue asal same jer. and we did talked a lot along the way going to KL sentral. i respect him him coz he is very humble. die citer2 cam2. aku rase aku kene gak berubah. sedangkan orang popular pun cam tuh, xde nk BELAGAK2 kan? so, apatah lagi aku.
aku benci orang belagak. bajet.
wassalam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

Azira Ishak said...

aku pn kenal pak cik nma baharudin!
ngeeeee.

Unknown said...

azie: wah..ko kenal yang ori ke x ah??? ke dekat umah ko uh??

Azira Ishak said...

haha.pak cik baharudin yg aku knal nie pensyarah aah.hak3.
eh ada ke plakon veteran nma baharudin???