Friday, August 28, 2009

dalam masa 6 bulan...bond boleyh tercipta..

12:34 AM
it's..
my...
MEMORIES!!!

dalam masa enam bula, ape korang leh rase. nak rase ape? 6 bulan kalau nak compare ngan aku duduk kat langkawi uh, mmg xde ape leh nak cakap lar. sah2 bond 2 tahun lagi kuat. tapi tu lar kan. setiap perkara yang ada permulaannya, sudah pasti ada pengakhirannya. tapi, nanti kene jumpe gak ngan sponsor 14/15 hari bulan. semalam (27 August 2009) ktorang budak2 russian program ade annual dinner which smalam lar the last day ktorang nak jumpe kawan2 kan? sbb hari nih (jumaat) dah xde dah, smue boleyh balik tapi aku balik umah sabtu niyh sbb abah aku keje hari nih, so xleh amek aku r. tggu je lar. tapi tu lar. dalam 6 bulan anything boleyh happen kan? smue orang kat dalam russian program especially russian 14 batch tajaan MARA seriusly pandai gler bapak r sbb smue kaki2 score dalam trial hari tuh. so, korang pon leh tau kan trial hari tuh camner nyer soalan kan? im a bit of rendah diri lar kat sini. but, ill try to improve myself better next time.

result exam aku xbyk yang dah tau, but aku dapat B for chemistry and Bio lar. Chemistry 75 and Bio 77 sumthing. kadang2 rase cam sakit hati, tapi nak uat camner, dah mmg orang laen lagi2 lar struggle klu nak compare ngan aku nieyh. aku harap aku dapat improve.

motif aku tulis post nieyh sbb nak citer sket pasal annual dinner ktorang. mmg xsegempak langkawi lar tempat die. mende niyh held kat Hotel Hilton kat Petaling Jaya. kind of cool. hall die kecik jer. tapi klu aku judge balik, bukan smue nieyh yang akan jadi kenangan sbb kat langkawi aku rse aku lbeyh kenangan kepada hotel tuh sbb tempat die cantik. but, dor our dinner, is MY FRIENDS. cam aku cakap dulu r. aku cam payah nak kawan2 ngan orang kat sini. there are different. but some can understand how different i am compared to them. its a bit of sweet moment.

ade orang yang aku slalu maen2 ngan die dalam kelas. pukul2 lar. tendang2 kerusi lar. skali tengok x ubah cam anjing ngan kucing. aku panggil die macam2. die PON panggil aku macam2. contohnyer, aku panggil die GILA, SAMUSAR, BIPOLAR...and aku rse banyak jer, tapi xsempat nak ingat. haha. and ntah pape die panggil aku lak cam MUSAROV. so fair and square. i know im gonna miss her a lot coz die gak kawan aku yang baek pon. so smlm cam nak cakap sedih tuh, sedih gak lar. ok. aku tipu. mmg aku sedih pon. nak uat camner kan, antara kawan aku yang sangat baek. and nme die Adila Zawawi. Ex MRSM Taiping. huhu. no scandal OK? dalam kelas pon aku dah kene scandal, padahal die byk je kot pakwe (aku rse lar). so xyah2 "woooooo...." and kagum2 cam artist sensasi lak. haha wtf.

hehe. aku bukan nak adress die jer, byk lagi lar orang dalam. THANXSSS sngat2 to Amira Farhana (baek sangat2 okey sungguhpun aku jumpe die tiap aku kutuk die macam2) and Aisha (nih lagi lar..xabeh2 panggeil aku penjahat sbb aku slalu gak r ajuk cakap die. heh. dah dia cakap bahasa SABAH. kire cool pe klu nak ajuk).

apsal smue pempuan jer? omg!

dah jangan nak buat plek2. ade jer mmber2 laki. klu laki, aku rse geng2 dota lar yang paling kamcain ngan hidup aku. aku xmaen dota. SUMPAH. ntah nape kau xleh kene jangkit ngan penyakit tuh. and also geng2 counter strike (ade gak dalam geng2 nieyh geng dota gak pon). antara nya is Naqib (aku tau dah ko cakap ko nak bce blog aku, sje2 aku adress dulu), Syamim, Apo, Hazim (rum8 aku gak), Syukri (pun rum8 aku gak), Muizz (rum8 aku gak), Hadi, ApO, Adam Rizal, Faez. huhu. korang terrrrrrrrrrbaaekk ah. xtau r. harap2 dapat satu U ngan korang. tuh pun klu dapat fly lar.

ahah lagi satu. aku nyer peensyarah. Sir Izuan Izzaidi Azmi. Nme penuh pon aku ingat. hui. noeyh lar pensyarah paling bagussssssss dalam hidup aku. bukan sbb markah tapi whereelse klu korang nk cari pensyarah yang slalu motivate korang, yang slalu lepak2 ngan korang, gelak2 ngan korang, yang belnje korang asikrim slalu, yang ajak makan pizza kat umah, ANDDDDD yang paling penting iss...BOLEYH KE KORANG CARI SEORANG INSAN YANG BERGELAR LECTURER MUDA YANG MENGAJAR BUKAN SEBAB DUIT TAPI SBB NAK BAGIIIII ILMU KAT KORANG???????!! nieyh adalah perkara yang paling aku susah nak terima bile aku nak kene berpisah ngan lecturer yang terbaekk nih. Hoi Naqib ko stuju ak???!!

So. klu nak bce ape aku tulis niii mmg byk lagi pon. mesti korang x larat nak bce nyer. xpon, aku plak yang malassssss cam kambing nak type. haha.

NAH!! aku tunjukkat korang phostos smlm uh:




A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

blue whale said...

omg!!! dunia ni kecik...
tu ja ak boleh kata..

Unknown said...

farah: maksud ko??? aku tapaham kenapa ko cakap dunia neyh kecik?? ko kenal2 sape2 yang aku mention ke??

Jini said...

like this post =)