Monday, August 24, 2009

nih bende yang selalu aku BERANGAN and aku gila nak buat...sui sui sui

1:37 AM
actually dah lame dah aku nak tuleh pasal mende nih. lame sangat2 sejak aku abeh spm ari tuh kot. cume xpenah teringat pon. seriusly. klu aku citer, sah2 orang ingat aku kemaruk badminton tahap gaban babun garu2 ketiak kan?? tapi xde r kemaruk cam tuh, bese2 jer. i like fast game anyway.

korang penah tengok ak, bangunan yang dahsyat dalam dunia neyh. okeyh2 contoh paling dekat is klcc lar. tingggi gile bapak. klu ko rse x cukup tinggi, ingat menara kat taiwan uh. tggi gler bapak (sungguhpun aku xpenah tengok pon). xcukup stylo?? ingat menara yang pak Arab bodoh hingusan tuh nak buat menara leh pusing2 yang digenerate oleh kuase angin. bukan ape aku cakap pak Arab niyeh bodoh, but logicly, derang mmg ske speeeeenntt duit banyak2 buat bangunan x faedah2 cam nih. cam bodoh seriiuussssss. derang xtau ke ah, ade lagi mgse2 kat palestine yang nak mati kebulur, pastu kene tembak2 ngan yahudi cam ayam korang leh baling batu pastu die lari. ade ke cam tuh? hari niyh aku tengok paper...


"wanita palestine menjual ketayap yahudi"
respon: wtf. wtf. wtf



sampai ke tahap tuh derang nyer miskin (wlupun pempuan2 palestine mmg ketagih mengaiit je keje derang), sampai ke jual kepiah yahudi tuh. ape cer beb? tapi kan kdg2 aku terbayang gak, tu cam taktik2 misteri ladies tua palestine nak bunuh israel lar, cam, nanti derang leh implant bom nano dalam tuh, pastu derang buat megasale cam kat sunway piramid skunk, pastu ramai2 r datang erbut nak beli dengan harga murah, pastu smua ke bom. kabom. wtf. mati semua. haha.

jap. nih bukan motif post aku nieyh.

actually, aku ade hajat besasr nanti, aku nak tubuhkan AKADEMI RYEUSETSU BADMINTON MALAYSIA. nme ryusetsu tuh, jangan tnye nape. aku rse cam dalam bleach jer. cam cool kan nme tuh? btw, dalam akademi nieyh akan ade asrama, stadium tertutup untuk latihan and stadium utama. compound yang akan digunakan cam aaaaaaaammmmmmattttt laaaahhhh luas ok? badminton-holic cam aku, ape kesah kan? tapi nieyh leh buat Malaysia famous tau ak? so klu aku buat proposal, terus dapat nyer. k lar. nieyh die description die,

luas: ntah. tapi besar lar.
panjang dan lebar: kan aku dah cakap, NTAH, tapi besar lar.
kecanggihan: mesti yang tip top nyer. advance 20 taon dari dunia badminton skunk.
bangunan dan blok: 4 blok asrama+ 1 hall latihan ade 12 gelanggang+ 2 blok bangunan akademik+ 1 stadium tertutup ade 8 gelanggang. all together, TOTAL SENDIRI. aku malas.
kawasan special: tapak joging, kawasan padang latihan ala tentera, tapak parti, kolam renang, pusat teknologi badminton. (yo yo o jer)

yang paling attracat aku issssss the maen hall yang ade lapan gelanggang tuhhh. serius. kornag harus kagum.



A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: