Wednesday, September 9, 2009

Persiapan sebelum terbang ke Russia.

11:35 AM
     Camnilah hidup....tak tau konfem fly ke tak. Tapi barang dah siap banyak percent dah. Beli tuh, beli nih. Selamat aku memanfaatkan seabih-abihnye duit orang bagi kat aku time kenduri kesyukuran dulu.  Agak banyak gak laa dapat dalam RM 700 camtuh lepas ramai-ramai orang bagi. I hope MARA tak kecewakan aku laa. Tak adil la, student JPA dapat je konfem fly, aku tak lak. Tak adil tak adil. Haha.
   Btw, inilah entry aku yang agak colourful sikit. Bukan ape, aku bru jumpe kat setting semalam yang ade advance tool untuk publish article nih, so ape lagi, try r, al maklumlah aku cube nak advancekan diri aku dalam dunia blogging nih. Huhu. Agak teruja aku. Btw, nilah pasal ape yang aku nak tulis malam nih, PERSIAPAN SEBELUM TERBANG KE RUSSIA. entry nih bunyi cam serius sikit kot, aku cam takde mood je tulis nih, i mean takde perasaan tapi gedik teng tong *merujuk kepada bunyi* nak gak blogging. No woriies, aku bukan blogging sebab terpakse. Hehe.
Annddd korang jangan banyak hingusongeh nak ngengade pasal ape yang aku gune okeyhh??!! Tengok dan kalau nak komen, komen yang baek-baek sudah. Haha. Ingat bulan Ramadhan nih, bulan mulia, jangannnnn nak keluarkan perkataan yang tabaek. Syawal nanti kutuk ahh kalau nak kutuk, tapi siap aku fire balik dengan keEMOan aku yang omg omg dahsyat giler. Erk, kalo korang tapenah rase r. Btw, aku ade bace entry Naqib tadi, die g MRSM Taiping, huhu, cam best je kene layan special ngan cikgu. Tapi korang cam ade rekod baek ngan cikgu. Aku?? HARAMMMM. Maybe certain cikgu je yang baek ngan aku. Err. Satu je kot yang tabaek ngan aku. Ehh, dua, a ah, dua je kot.
Actually post aku kali nih khas untuk Eccleston Kendrick yang nak tengok bag aku yang baru tuh. I mean BAG AKU YANG BARU TUH. haha. Show-off palakentut betul aku nih. Haha. Tapi memang aku nak post sumthin pon.
So, here we  ARE...
Barang Keperluan normal. Err. Lipbalm, minyak rambut, pencuci muka, lotion bayi (jangan nak omg omg plik pakai mende nih)...
hah. Al-Quran menjadi pedoman, tak kire tempatt. OKEYH? and, dalam plastic nih ade gak penunjuk kiblat. so takyah leh semyang, even tengah2 hutan Amazon.
extension sangat laa penting, sambung ngan satu adapter, dah leh gune banyak appliances dah.
Baju pertama aku beli. I mean BAJU KEMEJA pertama aku beli cam nak pakai laa, sebab aku takde baju kemeje belang2 nih.
KHADDY AND AZIEEE thanxsss sangat2..aku appreciate giler ape korang bagi nih. Nih kire dah jadi Autumn coat aku dah kot. Kalo winter aku rase aku dah jadi ikan peti ais dah. Cantik weyh. Aku ske giler design die. Cam ala-ala Optimus Prime Transfromer gitu. Apelah aku nak balas kat korang nanti?. Aku CAKAP NANTI OKEYH. Aku tau Azie nak ngengade.
baju lagi satu gak. Nih baju sakai-sakai jalan-jalan jee.
Nih coat yang Muizz pakai arituh. Kesian kat die gak r sebab asal orang puji je kod nih lawa, die cakap "UIhhhh..dalam niii...Allahh..pedih". Err. Lbey kurang laa. P/s: dalam tuh pun ade baju keme putih belang-belang satu lagi.
Ehh. Bodoh gak r kalo aku bawak beg nih g sekali. Aku tabawak r beg nih. BUT!!!, aku still bawak dua raket. So sape-sape nak maen ngan aku nanti boleyh laa.
Inilah beg travelling aku tuuh. Cantik tak cantik taakk??? Biru weyh. Cam smart lak. baru nampak cam pelancong mat salleh kat langkawi tuu.
Side mane entah.
HAH!! dari depan. beg nih tak laa besar and tak laa mahal. RM 125 cam tuh je. Korang lagi laaa beli yang mahal-mahal. Aku beli yang offer je.
And ini juga bag baru. Brand HUSH PUPPIES. Jangan silap!!! Ini adalah yang beg yang didiscountkan sebanyak 50%. So memang tak mahal la. Err. Compare to harga asal laa. Namun begitu, harga die tetapppp RM 300 ++ gak. Huhu. Nyampah.
nih kat dalam die. Takde ahh luass sangat, tapi boleh stakat nak letak sorang Azie kat dalam nih. Or sape-sape je laaa. Haha.
   Tu je persiapan aku setakat nih. Jap g aku rase cam nak tolongmak aku masak sahur lak. Dah pukul 2.30 dah skrg. Alang-alang aku nak bace buku Anatomy dulu, pastu tengok ah camner, kot kot tetido ke. Harap-harap. Tak la. Haha. K Bye-bye.
p/s: nak siapkan list tick-tick untuk post dalam facebook nanti. Nak senangkan keje aku and korang gak.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

3 yakek:

siti.mashitah said...

1 beg jek?? mne ckup!!
kne bwk mknn byk3.. huhu. mne mknnye??? ;p

Unknown said...

akak mashi...makanan takde lagi laaa..nnti2 hujung bru beli..:-P

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

haha hafidz mmg membantu gilaa ko pnye blog en. paling best sbb nama aku dgn izar ade skali, hihihihi. thanks weh! aku nk print list tu kasi senang keje. huahahaha. cayalah!