Tuesday, November 3, 2009

3:39 AM
kalau aku cakap aku takde mase..korang mesti tak pecaye kan?
yoonA snsd. aku mengaku. dah.


serius aku cakap aku cam takde mase kat sini. tambah2 bile aku tengok si aziera g comment kat cbox aku cakap nak bersih sawang. -.-""

actually kan, aku ade je mase, but memandangkan aku nak on9 pun pyah kene turun g tingkat bawah sebab aku nyer laptop takde setting untuk wirelesslan, aku jadi malas nak on9. kalau dapat on9 pon, serius jadi malas nak blogging. tapi sekarang aku dah blogging dah. haha. sumpah aku tanak teraddicted sampai terketar2 kat sini.

ok, diberi soklan 10 mende yang aku rasa cam plik kat dalam nih...teke aku nak cakap ape?

takde orang yang pakai tudung??? itu tak pelik kot. kat malaysia pun tipikal je kot.

1. kat sini takde rapid kl, ade bas buruk yang guna kabel elektrik kat atas. ia bernama trolleybus. jangan koment pape pasal bas nih. bas nih saving duit aku untuk bergerak. just bayar 50 rggt untuk sbulan, ko boleh pusing satu volgo.

2. pempuan die isap rokok. cun ke tak cun ke, kebanyakan nye isap rokok? tak ke bengong?

3. bahasa die yang sumpah tersembur air liur. but aku boleyh gak laa cakap sikit2. bile orang dah paham ape kite cakap, rse cam satu kod dah selesai kot.

4. kadang ade mnde yg bese tapi plik. nih yang aku cakap senior die plik. korang penah tengomk senior yang tak buli junior. siap ade prinsip lagi uh. prinsip : junior leh pau senior, but senior tak leh pau junior. takkkeee???

5. aku taktau ape masalh orang russian nih sampai kedekut sangatttt nak beli tog sampah at least khas untuk chewing gum. ade je chewing bawah meja time dalam kelas. jijik keji ok?

6. hah. pada suhu -5 celsius cam skrg, ade orang pakai skirt. plik tak? gile tak? maybe die akan nampak hot so tak sejuk kot.

7. kat sini, khasnya volgo, skolah 6 hari. gile baaaa.....gus. eheh.

8. kat sini ade yahudi russian. perangai maintain yahudi. tapi nih tak plik kot.

9. kat sini orang akan usha korang plikk abehhsssss. especially yg bermata china. tapi derang actually tak kesah pon. jangan jalan sorang2 sudah.

10. tanye laaaa mane2 mamat or minah2 especially makcik2 and pakcik2 sini laaa...ape yg derang tau pasal sejarah volgo. A sampai Z die terangkan. tak macam kat malaysia, sejarah just untuk spm je kot. aku pun tak ingat sangat. haha.

rase2nyer tuh je laa kot...terasa best bbiler dah blogging. kadang2 rase malass sebb aku juz nak buat blog untuk aku lepas geram, but kadang2 aku buat rse cam takde orang baca cam payah lakk. haha.

btw aku layan giler ngan minah korea SnSd...name die yoonA. COMELLLLL SANGAT.

takde oang dah kot aku crush pasni.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

4 yakek:

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

hahahahahahaha! ko mmg tk habis a nak buat aku gelak. hmm korg punye bus pass mahal la. ktorg 175 rubles je sebulan. alhamdulillah la. tapi internet ktorg mahal berganda2.

anyway, best of luck to u in volgo!

Shafiqah said...

chewing gum bwh meja cam bese je kat msia..

kat lantai lagi euu.

weh yuna msia lagi comel kot(?)

Unknown said...

wan aishah: elehhhhh...korang murah bas...but....mashrut korang...nalaaaa....haha..btw thanxsss...ko ttp orang biro suruhan aku...

shafiqah: erk..aku raqse tak sebanyak kat russia kot..spnjg aku kat malaysia mmg payah nak jumpe kot..

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

mashrut? ok je? hahaa untung kalau naik ramai la. sape suh naik sorg en.

biro suruhan? hahahaa gile