Friday, November 13, 2009

Antara Mahu dan Tak Mahu

10:48 PM
Faveret Pic
Faveret tapi tak mmbawa paksud pape okeyh??
taken by d3000

okeyh. aku blogging kali nih bukan pasal nak mnunjuk aku nyer kamera. serius tak. seriussss tak.

tapi maybe sikit2 kot. haha.

actually agak puas hati laa tangkap gambar pakai DSLR annn sebab die nyer effect laen skit ar..cam real tak real gitu. harga tak yah tnye yg pasti murah drpd korang nyer dslr. andd pictures kat atas tuh even aku yg tulis ayat tuh, bukan membawa maksud ape2 kat sape2 okeyh. aku jer yg interpret gambar tuh jadi cam tuh. thanxsss to picasa juga sbb tolong aku edit mende uh. bagi aku lawa. bagi korang, lantaklaaa.

so cam aku cakap tadi, ni bukan tujuan aku berblogiing untuk citer pasal camera aku. sikit sebnyak ade laaa. actually aku ade satu soalan kat korang, kalo leh jawab, jawab aaa. soklan itu berbunyi:

"ade mnde yang memang seronok bagi korang, memang korang nak, tapi korang memang tau korang sepatutnya tak nak mnde uh atas sebab kepentingan korang sndiri. ade tak situasi cam nih? yest takaya situatsiya?"

itulah soalan aku. aku skrg cam dalam dilemma dan konfius. bukan ape weyh, boleyh jer nak tak nak mnde uh, but, aku pun sudah sedia maklum, mnde uh sangat tak bagus untuk aku. aku jenis tapandai nak smbunyi2 nih, so korang leh predict laa amende yg aku try nak cakap nih kan. so aku ade alasan kukuh untuk tak nak mnde yag bagi aku sronok tuh. TAPI. mnde uh sangat payah nak dielakkan. sangat3 payah. ye lakan, cam nak bagi kat bekas penagih dadah 50 kg heoin, sumpah menggelatar bulu peha die nak reject. orang cakap bodoh klu reject. tapi aku takde la sampai ke tahap tuh. aku malasss dowh ngan mnde2 nih.

so sekarang, the point is cam aku TAK TAU NAK ELAK CAMNERRRR...?? CAMNER2???

miserable.

so, selain pada langkah spiritual, aku perlukan langkah fizikal. dowh tak leh nak concentrate kat study dowhhh....camner nihh...??

okeyh2..tenang dan baca kimia. sudah. maen ping pong. sudah.





A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.