Thursday, December 24, 2009

latin

3:12 AM
hari ni aku belajar bahasa latin. sangat best kot belajar bahasa latin. actually bukan hari ni je, sebelum ni pun belajar gak, tapi sumpah aku pikir nak tido je. hari tak kot. sebab, aku rasa MALU.

hari ni aku dah mencatat rekod dalam sejarah winter hidup aku. AKU TERJATUH. bangang kan? dah la pagi tadi time aku tengah2 jalan2 punya sedap tengah jalan nak amek snowcap je pun, tiba2......zuuuuuupp...damn. sumpah segan, dah la smlam aku dah segan, hari ni pun nak segan lagi. cis betol la.

standardla kan kene gelak ngan kawan...naseb baek laki-laki je kot. kalau pempuan, aduhhh. enggak tau mau kata apa guer. haha. aku baru pikir nak bangga bangga kat junior taon depan "well abang apis(?) yg hensem dan G>>>> ni mane penah jatuh lagi...buat ape kurus2 kan?". that's the point yang aku nak cakap kat junior apart nak cakap "boleh maen badminton". heh.

jangan buat muka.

actually aku nak berkongsi kegembiraan ngan adik aku yang hari ni beru lepas segala lelah tension period PMS hormonal menunggu nak amek result PMR kat SAINA,Kedah,...maybe sebab ni gak kot aku tak ngantuk dalam kelas latin kot. adek aku dapat 8A.

8A wehhhhh........

wlupun aku pun penah gak sentuh mende tuu. haha. but bagus laaa kan. papehal SPM klu tak lepas, sumpah nyesal sampai mati.

anatomi memang susah. but belajar latin amat menyenangkan dia, belajar bahasa melayu lagi2 la. lagi la senang. but latin lagi senang kot, sbb most of the terms derived daripada latin, klu korang paham sumpah senang anatomi tuh. senang sikit. aku tak cakap banyak. haha. anyway camner la derang celebrate mende uh kat rumah. makan pizza...kfc. waduhhh.

alaaa sini pun ade pizza kot. KFC...-.-""

damn.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: