Saturday, December 26, 2009

chemistry atau kimia?

10:15 AM
memang sumpah takkan ada choice bagi hidup aku untuk escape subject neyh kecuali aku dapat cepatkan masa and tengok2 aku dapat result kimia AAAAAAAAAAAAAA semua.

sumpah tu takkan terjadi.

apsal aku banyak cakap "sumpah" ni? anyway, minggu depan aku ada concluding test yang second. atau ringkasannye dalam bahasa budak malaysia is colloqs. sumpah extra annoying kan? aku tak tau laaa, kot kot cam KD memang aku tau kimia lover, cam azie memang tak yah cakap minah kimia, lee lagi-lagi-gila-lagi-gila kena suka kimia coz die nak menatap batu 24 jam nnti nak buat test tuh ni. kan?

amek test ni memerlukan skill yang sangat sangat hebat. menjawab dengan tepat, daya ingatan yang sangat dahsyat-tahap-einstein.

*bukak fb*

camner aku nak study kalo ada fb kan? annoying kot..ni aku nak quote yg kawan aku cakap....

Muhammad Hafidz Bin Hasan
yg belakon nur kaseh laaa...abang kepada adam..ceyh..tu pun tak tau...ko kene gtau stiap jaapan yg org jawab..org yg wajib ko tnye n tuleh jwpn kat aku are...

rodiah
amilin
farahin...
syeera
izzati JPA

cepat buat survey..tipu dosa tauuu
5 minutes ago ·

Etie Aziz
eee.. x mooo.. lagha.. haha
baek ak tnyer soklan colloq.. haha.. :D
4 minutes ago ·

Muhammad Hafidz Bin Hasan
*muntah kimia*
about a minute ago ·

BTOLLLLL TAKK APE AKU CAKAP??? *ape aku cakap?*. korang tengok sendiri laaa, orang semua study, aku tak study pon. cis, camner la aku nak study neyhh? kimia tu dah la banyak gila gila gila, hanya genius cam faddy je leh buat neyh. but, anyway, rilex sudah, study rilek2, so takyah pressure kan? nak kata pepatah "sikit2 lama2 jadi bukit ka"....so, aku nak buat bukit tuh secepat mungkin which meansss malam ni aku nak stay up tak tidor dengan minum kopi banyak2 cam mug terkaffein. okayssss??

*tepuk dada gaya Nazi*

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

2 yakek:

Khadijah Iderus said...

Chemist. Haha.

Nak aku pos nescafe er? Nescafe sekarang ade neslo, nescafe tarik siap de foam and old town weh.... gile best

Unknown said...

NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK..SINI NESCAFE BESE2 JE KOT YG ADE..but teh banyak gila variety...tp teh bukn leh buat aku stay up pon..