Friday, January 15, 2010

blog aku. syarat-syarat aku.

7:13 AM
kepade stalker-stalker baru blog aku...selamat datang ye. coz ni adalah blog aku. okeyh. lets make things clear now. adalah amat tidak selesa utk bercakap pasal mende ni, tapi aku nak cakap jugak.

*pikir kejap*

hah. kepada anda semualah. ini merupakan pesanan daripada penaja. bagaimana untuk baca blog hafidz yang hensemituhandsome? ini adalah peraturan yang perlu diingati TAU. kalau tak ingat belanja aku makan.

syarat2 hantaran(?) adalah:

1. baca blog aku dengan penuh emosi. jangan terlebih emosi sebab kalau salah paham abeh orang ingat aku baek. sebarang pertanyaan sila drop by kat CBOX aku yg kat tepi blog ni. scroll mouse kalau malas sangat.

2. blog aku merupakan blog yang amat mementingkan grammar dan bahasa. cam, penggunana tatabahasa yang betul amatlah ditikberatkan. contoh kesalahan bahasa yang umum cam "nama saya hafidz comel". INI ADAAH SALAH.baek dari segi logik atau grammar. jadi ayat2 yang betul instead of ayat yg atas tuh adalah "nme sye is hafidz" ataupun "aku hafidzlah". ini baru yg dikatakan grammar yg betul.

3. aku tak tullis bahasa russia. atas request yg hot hot je boleh. tulis bahasa russia memerlukan tggungjawab yg sangt besar. ingat "a great power comes with a great responsibilities". eat najis la. *najis bukan mncarut k?*

4. ni adalah common things utk smue pgguna blog aku ni sebabbbb iini akan mmbuatkan aku terasee cam "hehe...kenal jari tengah?" sebab bile baca blog aku g ajuk kat aku dlm kelas. sng cakap jgn quote apa2 ayat aku sprti dlm blog ni.

5. blog aku bukan blog cam kebnykan blog budak2 U aku yg laen seperti "AMARR MAKRUFF NEHII (?) MUNGKARRR" atau "marilah kita sama-sama tidak berbuat jahat kerana hadith tlah mngtakan bla bla blaa blaaa BELAHH!!". ni bukan aku nyer type. kalau tak suke g belah cepat and g duduk bawah sinus maxillae. apsal period dgn bahasa aku? heh. aku tules blog ni pon sbb nak luahkan pndgn aku or ilmu aku or ape2 pndgn aku psal life aku. adn adalah amat membantu jika awak2 semua (jenkel tak bahasa ni?) or korang semua boleh bagi nasihat kat aku. jgn bagi terlalu skema sbb bila skema aku baca 2 pktaan aku terus skip.

6. dialukan-alukan utk sape yg suke nak populariti dlm blog atas request. yg pasti semua aku bagi negatif je. takde nk promote positif. FREE je tau. *budak2 russia : BESPLATNAA!!!*

7. kalau ade gambar or data nak dikongsi ngan aku seperti "kucing yang comel utk djual", atau "pempuan yg loaded utk dingorat" , "bagaimana nak melancong di volgograd", atau "kamera dslr yg murah sprt d90 dgn harga 100 ringgit" silakanlah bagi kat aku ye. link je kat cbox aku. tapi yg paling aku interesting is pasal ILMU AGAMA. pasal solat2 ke ape ke. aku tanak link blog orang laen yg cam skema badar gitu. aku takkan bace nye. bagi aku sites takpe. dan YE aku memang plek.

8. dlm blog aku boleh bergossip selagi mana tak melibatkan aku. kalau aku dan Yoona atau kucing2 aku, TAKPE.

ingat peraturan2 ni. segala peraturan adalah tertakluk dibawah Akta Suara Awam 2001 Seksyen 18 kurungan 3 ye. tak caye check kat dalam internet. takpun ade je google seracher kat bawah skali (profundus) aku nyer blog.

hebatkan blog aku?

BTTTTTWWWWWWWWWWWW...aku dh beli....


one whole set lg murah kan?? kire berbaloi la kan??

mati pasni aku mkn pasir and ais kacng free.


A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

5 yakek:

hafidz gemok! said...

eh?ble ko bli bnde nie?byk nye duit ko...ermm...

Farhana Jamal said...

gile la pis. serious. pasni mkn salji je la ehh. haha!

hafidz gemok! said...

mira ko kne tpu!!!!bek ko blasah hafidz..ke ko nak aku blasahkan??aku ok je!!1hahahaaha

Unknown said...

hahahha..semua kena tipuu....

vice said...

mati2 aku ingt ang beli... apa punya budk... tapi syok gak aku tengok... huhuhuhu... juz boleh cuci mata je lah.. hahah