Sunday, January 24, 2010

|it| |just| |sorry|

6:54 AM
yep. sori. walaupun sorry seems to be the hardest word. aku tak bermaksud nak lukakan hati kau camtuh je. maybe aku rase kau takpayah masuk dalam blog aku dah. sebab dalam ni la ape aku tengok pasal hidup aku. sori. sori. sori. aku tak suke tengok pempuan menitiskan air mata sebab aku. pasal aku sakitkan hati. sori, aku migrain dan aku letih sangat semalam. ye aku tak kesah la kalau nak cakap ni sbgai alasan ke ape ke. janji aku dah bgtau. alhamdulillah harap dah settle. but, kalau nak hukum aku pun, hukumlah. ko nak maki ke ko marah aku, ko nak bunuh aku ke, aku halalkan. aku manusia yang buat silap jugak. aku just nak ko tau, yang aku sgt guilty terhadap ko dlm bnyak perkara.

dan ye, kalau nak judging pasal aku...inilah character aku. aku rasa semua orang stuju ngan pendapat aku kot.

1. manusia yang tak guna
2. suke hati judging orang
3. ckp orang je lebih, die lagi terok.
4. rasa cam die bagus sangat, padahal ...
5. suke emo pasal mnde2 temeh
6. dah terlanjur baru nak nyesal
7. bodoh
8. suke mencarut
9. borosss
10. suke melepas perasaan tak bertempat.
11. komen2 pasal orang memang A.
12. suke buat bising.
13. tapenah pikir pasal orang laen
14. die ckp kat orang boleh, tp ornag cakap kat die terus BOM
15. takleh kene tegor.

aku judge berdasarkan the way people looked at me and berdasarkan kutuk2 blkang aku yg aku dgr. and ye aku terime. sbb aku pikir aku tanak hilang kawan cam korang kan?

penahtak korang pikir orang tuh penah buat baek kat korang?
aku, sincerely, tak. norma manusia la kan?

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: