Wednesday, February 3, 2010

reopening

2:05 PM
macam mangkuk sial aku kan? kejap tutup kejap bukak. regarding kenapa aku delete blog lama aku is sebab SEMUA PEREMPUAN DAH TAU AKU NAK PINDAH GROUP AND KAT DALAM TUH AKU ADE BUAT STATEMENT YANG SUMPAH CONTROVERSY GILA GILA GILA SAKET HATI PUNYALAH. serius. malam tuh aku tension tak bertempat pasal mende tuh je. sekarang aku nak explain. well, english aku tak hebat, and aku tend nak gune pekataan yang yang aku normal gunakan, seperti annoying, which means better word la kalau nak compare aku g guna "shitting" kan? so kenalah paham apa situasi aku dengan english aku memang teruk kot. so aku delete la dah alang2 aku 'macam' CONFIRM pindah group nanti. aku tak cakap YEAY dapat tinggal group 34. aku tak cakap eh.

aku sedih jugak okeyh.

but, aku pikir kalau aku bersama korang2 ni kan, (straight to the point la eh?), aku terasa super dumber. semakin hari aku stay ngan korang, aku rase aku semakin bodoh, dan diperbodohkan. eh, bukan korang salah eh? bukan bukan bukan. camni. korang semua pandai2 belaka, dan aku amat respek. aku tak. aku markah rendah2 je. lantak la korang nak cakap ape pon pasal statement aku ni. aku pikir, sampai bila aku nak dapat markah rendah macam ni? sampai bila? aku taknak hampakan abah dan mak aku. itu adalah main point aku. aku tanak derang tanya aku "camna exam?"..dan aku jawab "dapat markah 3 ja...tengah line". AKU TAK NAK DAN TAKNAK. walaupun derang cakap "takpa..."..bagi aku tak. aku rasa aku dah hampakan derang sehabis2nya. aku tak nak jadi seorang burden. dtg jauh utk dpt 3. tau tau tau yang sistem russia memang super tidak adil, but, for how long aku nak blame sistem ni kan?

so aku amek keputusan aku nak pindah. aku nak ada kemajuan dalam diri aku. aku nak keyakinan yang aku hilang sejak di INTEC. tanyalah member aku.

okeyh korang boleh nak cakap ape pon kat aku cakaplah. aku terima. btw, ni list hutang aku ngan korang, selagi mana aku tak balas, selagi tuh aku hukum diri aku atas leaving korang. aku bukan pretentious, aku serius sekarang ni.

farahin: ko selalu tolong aku especially dlm academic, yg paling aku takleh lupa ko tolong aku utk kira2 utk experiment fizik tuh. serius, aku amat terhutang budi sangat sangat sangat.

rodi: ko pun same gak, tologn aku utk experiment fizik uh. dan aku tau aku sangat sangat sangat banyak menyebabkan kau mencarut kat aku, and annoyed ngan perangai emo aku.

adila: thanxss sebab melawak ngan aku pun. aku sangat banyak sakitkan hati kau. sangat sangat sangat banyak. sori.

etie: thanxsss sebab juru informasi keje sekolah. heh.

amilin: kau lagilaa. entah brpe kali aku sakitkan hati ko. aku rase aku buat jahat ngan ko banyak jugak. aku tak tau ah, aku rase aku tapenah buat baek pon kat kau kot. curi notes kau, tiru experiment kau, semue ko buat ah, but haram satu aku tapenah tolong kau pun. sori sangat2.

laki2: heh. kat bilik memang aku dok tawaf and buat bising je kot. takde amende ah.


SO, kenapa aku nak reopen blog ni?
-sebab aku tau korang dah takkan libatkan blog aku dan hidup aku dalam kelas time belajar. so korang nak stalk, stalk ah. but, tak semua yang aki pikir akan sama, most probably aku laen sangat2.

so weolcome back. aku tak sanggup nak tinggalkan blog nih actually. selamat belajar di group baru tanpa aku. takde aku baru betul SEMYA korang. sem =7 and ya (me).....

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

biasa arr rasa inferior tuh...
true friends stay with each other through times of dark and bright.
be strong, bro... u can do it~!!

p/s: pindah group tuh camne? study group ke? ;o