Friday, January 22, 2010

Drama III

1:27 PM
Sekrang ni watak utama drama aku antara Halura dan Minius. Jantina teka sendiri.

Minius: Aphal tetiba ko nak emo emo ngan aku aphal? Ko jeles ke? aku ade buat salah ngan ko?

Halura: Nape ttibe tanye aku camni. Aku takde pape la.

Minius: Obbiour la Halura. Aku nampak kau treat aku cam laen je. Cam plek. Kalau ye pon takyah lah be too obvious eh?

Halura: Amendenye. Ape ko merepek ni?

Minius: Aku tapenah tau lak sampai camni ko nyer smngt nak avoiding spesies kaum aku atas sebab bajet tanak ade hubungn or prsaan pape la. Sampai bila nak menipu diri ah?

Halura: Heh. Malas aku layan ko.

Minius:(....)

cerita terhenti sebab berangan aku dikacau orng. yang pasti lepas ni akan ade lagi.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: