Monday, January 18, 2010

kamera dan hafidz. membazir duit tak?

5:46 AM
semalam aku terasa sangat happy. puas hati lah. hari ni pun. puas hati jugak. eh, aku tepikir mane stalker2 aku yg baru nak stalk aku nih? ke dah takot nak stalk tgk aku emo2 dalam blog ah? tu la pikir dua kali sebelum nak masuk blog aku atau nyesal sendiri ko lihat blog aku nye bahase dan boleh menyebabkan seseornag berapi-rapi membacanya. itulah perasaaan aku secara batinnya. so, sori bagi yang terkena ye? dah cari, aku tak cari dari korang, korang yang cari kan?

dah pasal bad story tuh. aku cam skrg mnat gile kat camera walaupun skill photograhy aku masih sampah or maybe site2 kat volgo ni bosan utk aku tgkap gambar especially winter ni nak tangkap gambar pon susah sebab sakit abeh 10 jari tangan aku sbb nak tgkp gmbar skping pon. hari tuh dah abehs duit beli DSLR nikon d3000. terase cool la plak ade dslr. aku terlihat d90. wahhhhh. best smart. tp mahal gile. mau 3000 rggit nak beli. tu body je kot. gile aku nak beli.

BUT.

hasrat aku kat sini dah tercapai bila ade seorang brader daripada 6th year nak mnolong aku membeli satu camera lapok2 nye. ZENIT nama dia. harga pon mantap siap die leh buat 'swirling' bokeh lagi. but die pakai filem la, and batteri yang rechargeable tuh. smart kan? thanxss lee sebab gtau. ni camera lama and sangat2 rare. harga die?

1000 ringgit.

bukan2. tkyah mlencong. harga die 50 ringgit JERRRRR. sumpah 50ringgit je. so sape2 yang nak especially to camera lover, tmpah kaat aku pon takpe tp nnti la dpt time aku balik g malaysia nnti. ni gambar2 die.












A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

4 yakek:

Anonymous said...

ap istimewa cam ni?

atiraka said...

NAKK!

Amr said...

ana baruuu tgkkkk. omg omg 58mm! please please pwetty please nakkk. ehehehe. ni nta pilih ke jenis kamera? ade choice ape lg?

Anonymous said...

ada lg x cam 2...