Thursday, January 21, 2010

Tepu

5:54 AM
Apabila taik diperam selama 2 minggu dalam rectum. ape akan jadi? ketidakselesaan yang amat sangat? Anda merasa benci? Rase nak buang je di merata-rata tempat? Atau seperti "TAIK HIDUNG" yang fleksibel, simpan pon tak, tak simpan pun takpe. okeyh aku tau takde kaitan. Kali ni otak aku sangat tepu. eh bukan. Minggu ni otak aku sangat tepu. eh bukan. minggu ni encephalon aku sangat tepu. sebab ape?

masalah personal
masalah akademik

okeyh masalah akademik tu bukan masalah sebenarnye. minggu ni ktorang ade test belambak lambak lambak lambak. hari ni aku ade latin. esok anatomi pasal kepala hotak. erk. pasal skull. skull as whole. whore. lbey kurang macam tuh la. haha. okeyh, itu ilmu hafidz. jangan main2.

semalam agak tension study latin. tension sampai tertido kat katil orang kroih3 sedar2 tup tup dah pukul 6 30. wahh lewatnya aku bangun. hari ni aku makan and minum nescafe banyak2 sebab nak kene study anatomi walaupun aku maseih sempat berblogging. semalam terasa amat tersksa sebab aku takleh on9, mentang2 takde kredit. hari ni aku nak lepas geram setelah tepuan 3 hari aku terpendam. haih. blogging serius buat aku addicted.

aku rase lepas ni aku nak tulis la dialog2 yang aku selalu berangan2 dalam mashrut, dalam kelas, dalam tandas dalam sebagainya laaa. contohnya hai ani aku terbanyang dialog...

mataram: "weyh..ko kongsi la eh?"
aku: "eh..tanak2...aku tanak amek hak orang okeyh"
mataram: "lorh..ye ke..."

kadang-kadang. silap. selalunya dan tiap2 hari aku ade berangan2 aku dalam tiap masa. bagi aku 5 saat pon dah ada drama illusi depan mata aku. kalau tak pecaya sudah. btw, dulu gtau pasal salji yang annoying plus kotor kan? kali aku nak angin plus winter yang 1000x ganda lagi annoying. ko pakai ape pon, tetap sejuk. kecuali ko breakfast heater pagi2.

salah ke kalau nampak sumthin wrong kat pempuan pastu tegur die? agak2 die malu tak? contohnya: "eh, apsal ade glitter kat mulut kau?" die macam segan je kalau ak tegur cam tuh. slmat tuh normal.

*mama sedang bising. tutup telinga. badan menggeltar sebab blogging kat luar tingkat 9. gila*

punyalah desperate aku nak on9 kan? and btw, aku jenis tak suka bagi menda kat orang yang orang tuh ade probability utk komen aku. walaupun skit. okeyh, takde kaitan ngan aku nak cakap ape. ttibe je.

aku mende lagi nak cakap, tetapi bila aku cakap nampak cam aku budak bodoh la pulak. so tanak la. serius aku tanak nampak diperbodohkan. semalam ade mende happy kat aku berlaku. satu mende is aku dapat contact ngan cikgu BM lama aku melalui facebook. cikgu aku time kat MRSM Pasir Salak. Nama dia Cikgu Sharifah Amal Hafidzah. Nama pun nak dekat ngan aku. die macam puan hikmah kat langkawi la. dulu aku feymes dlm klgn cikgu2 sebab aku jenis yang sangat2 tepu pekat piooauuu viscosity tahap tinggi punya poghat penang, sekrang..erk...

"hafidz, hang masak pa?"-syamil

"adE la mendE aku nak masak. bantai sudah R"-aku. senang cakap aku dah jadi penang hybrid skrg. yang pekat time mencarut je. btw, aku kurang mncarut eh? bukan tanak mencarut skrg.

*tak best la on9 kat luar sebab ade orang lalu lalang depan aku, dah la gelap plus sejuk*

anyway aku ade banyak mnde nak citer actually ttibe mood aku hilang dan plot citer aku dah takde. hari ni keyword istimewa aku is "TAIK HIDUNG". ade la yang nak toing nnti.

k salam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: