Sunday, February 14, 2010

amsterdam..damn sangat ke?

8:40 AM
hari ni agak macam ada masalah la pulak pasal nak g amsterdam ni. bukan pasal apa nih. agak2 1300 USD kalau nak pegi tuh mahal ke tak? i mean tulah tiket yang paling murah sekali yang boleh dapat. tak tambah nak menginap lagi ape lagi. i mean tiket tuh sebenarnya 2 ways. dari moscow-amsterdam-malaysia, and then malaysia-amsterdam-moscow. MAHALLLLLL WEYHH. i mean kalau reduce 300 usd pon, iPhone kat tangan aku dah. seriusly. aku jadi serba salah, member aku klez memang sengt nak pergi. aku nak pergi jugak, and mmber aku sorang lagi pon ada masalah jugak nak pergi, sebab kewangan. aku nngan mmber aku cam, likir jugak, bende tuh kalau berbaloi takpe la jugak, tapi, 5000 kan, hurmmm, mahal tuhhhh. mahall gileee. aku terasa cam shopping kat malaysia lagi besttttttttt. sangat2 bestttttttttttt. tapi rugi arr. summer dah la time best nak melancong, balik malaysia pon 2 minggu pon dah rasa dah muak dan tak tau nak uat ape kot. bagi aku lah. member aku, die kaya takpe kot, pape hal 'slash' je credit card. haihh. camna niiii?? mahal gila tuhh. aku bru cadang nak beli souvenir kat mmber2 aku kat amsterdam tuh, kalau cam tuh bajet die, cam, omg, sakit weyh. sakit gila.

macam mana?

tukar location? amek yang lagi murah? macam mana? camna camna?

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: