Saturday, February 13, 2010

skype tadi

8:59 AM
aku SANGATTTTTTT SUKEE SKYPPPPEEE.....murah pun murah...jimat pun jimat, dapat tgk skali bapak aku and adik aku. and mak aku. and...okeyh. aku tak ade ID laen pun okeyh dalam akaun skype aku. ade pun mmber2 seklas aku. tuh pun sorang, amilin. heh.

tapi2 sangatt jimat. daripada aku beli Hello Mama....aku rasa Hell-O-Mama kot. mahal bapak, 10 minit je leh call handset. Apakah kan? Mood aku terlebih excited lak hari ni. Padahal tadi lecture biology aku buat nota Bio. aku tak dengar, nak dengar pun buat ape, aku mmg tak ingat pon. lecture first histology agak best actually. dia lebih informatif gila. nak nak lecturer tuh cakap english fluence nak mati. but, sakit jugak ah, sebab hari ni aku letih, atas sebab-sebab tertentu, aku jadi sangatttt mengantuk, nak tegur orang pon aku rasa malas, dan aku pikir nak tido nak tido. tapi nota aku nak kene recollect balik malam ni la, kalau tak bahlul wal ayun la aku nnti. malam ni nak stay up. hora hora.

"hora (bahasa jepun) maksudnya 'dengar'"

tapi aku ada satu post pending pasal joints actually. dah banyak sangat, sampai kiamat pon aku tak post2. huh. ape aku nak cakap ni?

tadi aku cakap la ngan bapak aku. happy aku dengar dia happy skrg, siap ade member dia business man suruh aku observe harga nak travel europe and yang paling 'what up' skali is business men uh nak belanja ayah aku. apakah (?)

heh kalau nak melancong, biar aku nak melancong dulu. HAAAAAHHH. baru aku ingat kenapa aku excited. duit mara dah masuk. and aku seriusly kene keluarkan duit uh, and simpan kat orang laen. jangan peganggggggggggggggg. SEM 1 dah jadi pengajaran bagi. huh, aku siap kene marah lagi sebab boros. aku takleh lupa orang yang marah aku tuh.

tadi bapak aku cakap gak pasal life ni. heh. memang betol la. life kita kena kuat, kena tabah, and pandai accept apa pun, tahan semua cabaran, life kita memang akan berubah, pada satu angle yang kita sendiri tak sangka pathnya akan jadi begitu. kepada siapa yang mendoakan kepada member baik aku tuh, aku ucapkan terima kasih banyak. Ayah aku cakap suruh dia tabah and jadi kuat. kata nak jadi doctor kan? doc kena super tabah. super women okeyh?

aku ingat satu perkara....

"setitis air mata,
tak semestinya kesedihan,
tak semestinya kegembiraan,
ia adalah tenaga"


=)...moga Allah bersama doamu.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

2 yakek:

-me- said...

deyh..hmmm.igt2..jgn boros2 lg ye....pape ko nk ko gtaw lol...hmmm..thnx kot...^^..at least ari nie aku mmpu snyum n gelak..;D
Tuhan jetaw cm ne aku rndu gle2 kt mak aku,,,sgt3,,

Unknown said...

aikkk????!! kenapa tak boros 'LAGI' ??? means aku ade permit ah nnti super shop kann?? kan kan kan???

haha..bagus laaa kalau ko dah leh senyum...=)

rileks la...lagi brpe bulan je lagi kot. huhu. amacam mak ko? semakin sihat tak?