Sunday, February 21, 2010

kenapa mesti mimpi macam ni???

9:57 AM
tadi agak-agak selepas asar cam tuh, aku try la nak baca buku2 macam tu. eh, silap, 'buku', bukan buku-buku. agak best ah actually. baca agak kagum la ngan teori2 yang tak masuk akal tuh kan. best sampai aku rasa mengantuk. heh, sebelum tido mood aku cam agak okeyh la jugak. haha.

pastu aku terdengar azan maghrib, Allah masih sayang aku rupanya, dia nak suruh aku bangun sembahyang. aku nak bangun, tapi sambung tido. tak lama lepas tuh, aku terbangun lagi, masih dalam waktu maghrib la jugak, dalam pukul 6:40 malam macam tuh. sini kire malam la pukul 7 tuh. aku cam rasa tension semacam. owh, aku baru teringat, aku terbangun sebab air penuh kat muka aku. penuh banyak mengalir-mengalir. aku try ingat apsal ada air lak ni. baru aku teringat mimpi aku tadi. pikir2 balik, mimpi tuh seriussssss gila aku feeling terlebih. bukan senang korang akan rasa mimpi yang betol2 macam tuh. aku menangis kesedihan. tapi apsal aku sedih? aku try ingat lagi. ingat puny ingat, bukan pasal apa pon.

rupanya kucing aku yang bernama PIAU mati. aku mimpi dia cam seizing before dia mati. dia seizing macam orang gila. haha. okeyh aku tau aku tak patut gelak. aku macam menangis gila gila gila gila gila cam aku cakap "jangan tingaaalllkan akuuu......"...dia terus seizing macam gilaaalaaaa...akucam lagi lagilaaa menangis. menangisss laaaaaaa. pastu part paling touching...

kucing tuh peluk aku kat tengkuk. aku cam OMGGGG!!!!....lagi menangis. terus aku tak tahan, aku bangun dari tido and kesat air mata aku dalam bingung2.

kenapa ada mimpi macam ni???!!! Haarap takda petanda buruk.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.