Friday, April 2, 2010

maruah

8:02 AM
okeyh. setelah sekian lama aku tak blogging yakni selama 32 jam sumthin, aku terasa amat gian dan aku rasa aku nak menghukum diri aku sebab semalam aku dah janji ngan diri aku nak blogging nak lepas perasaan semua. tapi aku tertido sebab baca chemistry.

-.-""

selamat aku lepas independence work dia tadi. dengan T.T nya. huhu. but, bersyukur la weyh kalau nak compare ngan orang laen. ceh. dah aku tanak cakap pasal akademik pon hari ni. aku rasa aku nak start ngan benda benda yang membahagiakan aku dulu. approcimately dalam 3 to 4 minggu dah aku tak contact ngan famili aku melalui skype (oh yer...kepade sesiape yang ada skype, ID aku is hafidz.91 ye?), aku berjaya jugak contact famili aku sebab memandangkan semua sibuk. but, kalau setakat contact2 tuh, ngan ayah aku selalu la, ngan mak aku haram tapenah selamat sebulan. anak laknat gamaknya? haha. tapi bukan la. ni semua salah mak aku la, asyek2 tido awal jeeeeee asal dulu2 aku skype ngan ayah aku dah tido, asal aku skype dah tido, padahal baru pukul 9:30 or pukul 10 macam tuh. heh. but semalam, luckily aku berkesempatan la coz aku nampak adik aku tulis status dia kat dalam fb menandakan famili aku tengah on9.

owh amat bahagia bila first aku jumpa mak aku. bila aku cakap perkataan first yang keluar dari mulut aku is "tu dia Hajjah...lama tak nampak. asyek2 ornag call tidoq ja. awat nampak tua sangat ni mak? tak pakai BOTOX ke?". haha. bahagia ku dengar mak aku gelak. lama rasanya aku tak chat ngan dia sebab dulu aku kat rumah selalu la sembang ngan mak aku pasal kawen la, pasal artis2 la (aka bergossip PANASSSS), tolong mak aku masak sikit sikit (dulu aku jahilliah okeyh bab masak). hah, adalah amat awkward tetiba mood aku happy 4 macam hari ni. but standard emo-er la. mak aku sihat je sekarang. tak sabar pulak aku nak balik malaysia. semalam abah aku ada jugak on9, time tuh baru lepas g sembhyang Isya' kat masjid rasanya. nak jugak g masjid abah. heh. okeyh, nampak cam aku manja sangat ke? oh ye. memang aku anak paling manja dalam famili aku pun. padahal aku sulung kottt -.-"". tapaham jugak aku.

semalam tak larat la aku mencarut2 kat adik2 aku. haha. ayah aku pun cam tak kesah pun aku mencarut, coz dah besar and i know wut im doing. sebab tu bahasa yang cam normala dalam hidup aku. haha. seronok jugak semalam tengok abah aku gelak2. haha. perkara second terpenting semalam aku DAPAT TENGOK KUCING AKU LAGI. WAHHH famili aku cakap, kucing tuh dah samseng. nak cari gaduh ngan kucing laen je. dulu, kucing tuh cam pondan tau tak? penakut taik hidung masin.

and aku cop berambut 'tupai'. takde name laen ke? ayah aku suruh potong rambut aku cakap tanak coz aku cakap kat dia cam ni la "BUAT APA ABAH DOK OVERSEA NAK RAMBUT PENDEK?". owh, dia gelak je.

tu paksu aku la. wah, nampak sangat la famili aku pun rindu jugak kat aku nak balik malaysia nanti. haha. tunggu semua ye? and btw, semalam hari anniversary wedding ayah and mak aku. bukan aku -.-'"". aku tapenah tau pun sebenarnya. semalam baru aku. tau. kirenyer cam dekat2 la. and semalam derang nak g celebrate la. ajak satu famili aku g makan chicken chop la ape la. wah, aku nak jugak . nak nak nak. but lagi aku mengidam nak makan roti canai. coz chicken chop senang je la kat sini nak buat pon. heh.

btw, untuk masalah kad bank tuh, still tak settle, but sedang nak settlekan la. haih. aku malas nak citer bab ni, kunk mengampu.

_______________________________________________
MARUAH

aku mana ada maruah sekrang ni sebab aku tadi pergi depan orang ramai aku g bukak baju aku and tunjuk lemak aku.








sapa percaya and tau interpret aku belanja BigMAC kat RUSSIA. serius. tadi ada pertandingan bersajak, dalam bahasa russia. aku tapenah minat la weyh bab2 sajak. nak nak kena masuk dengan paksanya. wu wu wu. but, but, selamat budak2 kelas aku okeyh. takdela nak menang pon. masuk je. aku tak berminat laaaa nak bersajak ni. wuuwuwuwuw. aku kena gelak kot. wuwuwuwu. at least aku tak lupa text, for sure, that is the most embarassing things in the world la cam budak2 Kenya tuh buat. hahaha. aku bantai gelak jugak.

and for sure telinga aku merah tadi sebab MALU+NEVES+GHAIRAH. heh, itu adalah kali terakhir. aku tanak laaaaaaaaaa. tanak tanak. dah la aku pakai baju sakai2 je tadi. heh. jangan harap aku nak masuk lagi okeyh. taubat nasuha aku. serius.

weyh, al- FATIHAH untuk arwah pelawak tanah air, Din Beramboi atas pemergiannya. hu hu hu. Ko sentiasa membuatkan orang bahagia, ketawa, hilangkan sedih aku. Kau tetap hero aku dan aku harap arwah akan disenangkan urusannya dengan Allah. Moga roh dia dicucuri rahmat-Nya. Amiin.

Sekian. Wabillah.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: