Friday, April 9, 2010

tau tak apa itu cyst dah pecah?

10:55 AM
SALAM,

FYI kalau aku ada benda2 macam ni maknanya aku dalam mood super super akademik dengan semua benda nak tepu dan aku terpaksa tinggal blog tinggal fb untuk 3 - 6 jam, tinggal cerita2 bitches (mnurut kawan aku Pian) cam Bring It On bla bla. dan bila aku dah dapat chance macam MALAM ni. siap la. semua benda aku nak cerita. satu2 aku nak tulis.

Firstly, aku nak kena remind benda aku nak post setelah sekian lama memendamkan.

1. sexual harassment
2. bufday with new classmates
3. perubahan (supposedly aku karang time bufday aku)

three......

two.......

UNO!!!!!

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: