Monday, April 5, 2010

a lot of people...but only they...

7:45 AM
ini sebenarnya entri aku. aku tak tau should aku bagitau juz directly ape aku nak gtau or what. but, today is the most happiest day of my life setakat ni. aku nak lupakan semua masalah yang menimpa aku, dan settle satu per satu, without rasa menggelabah or what. aku tak kesah. asalkan aku rasa aku dah sangatttttttt sangattttttt sangat syukur. dan aku for the first time aku rasa sangattt terharu. ye aku ada banyak kawan2 yang mengaku dia adalah kawan, but in the end, tak semua masuk dengan maksud 'kawan' untuk aku. apparently, aku ada ramai kawan yang aku rasa kawan aku. aku takkan buat apa2 kat korang, even depan, even belakang. aku cakap yang baek, dan takkan yang buruk pasal korang.

owh muhammad hafidz bin hasan. ko sudah berumur 19th.

actually aku nak buat entri ni berpassword, biar orang yang tertentu je bace. but aku tak tau. -.-"""". but tak kesah la, suka hatila aku nak tulis amende pun. walaupun hari ni day aku agak kurang feel pada paginya, sebab ada concluding test untuk anatomi, but, its okay je. aku go on with the flow. haha. pagi aku bukak ym aku dah tersenyum satu hari dah. entah papelaa korang ni. hari ni merupakan hari jadi aku yang paling besederhana, but, sangat sangat sangat meaningful untuk entire life aku: sebab......

1. aku dah jauh dari ibubapa aku.
2. aku ada kawan2 aku yang walaupun jauhhhh dari aku, but, sangat care ngan aku.
3. aku ada kawan yang aku tapenah buat apa2 pun untuk derang, but the thing is, derang tau aku susah, dan derang buat aku happy.

expect the unexpected. aku rasa payah. malam semalam, first wisher(s) aku, siap kasi kek berbentuk H lagiii, macam waaaaaahhhhhhhhhhh, aku cam sangat5555 menghargai sangat2. aku tersenyum dah gila2. aku tak expect pon. aku juz nak kawan jer untuk bufday aku. walaupun dulu aku plan nak beli tuh ni, untuk bufday aku, skrg aku tak beli apa2 juz dapat makan pizza ngan kawan2 kelas aku tadi, pun dah cukup. aku glad gila. aku tak minta apa2 hadiah, all aku mintak is my true and the only true friendssss. banyak kawan2 aku yang true frens. tak kire laaa, care aku kat belakang2 ke apee ke. aku tapenah kesah. all aku tau, kalau aku susah, derang tolong. at least tau, yang aku susah. sangat glad ada orag yang cam ni. aku tau aku asyek2 ulang benda macam ni. adalah aku akan sentiasa berdoa untuk korang, akan sentiasa berdoa, sentiasa. takde amende aku boleh balas untuk masa ni, juz doa.

hari ni jugak aku ada first jamuan ngan budak kelas baru aku sekali ngan budak2 india. haha. kelakar gila. sebab, ye laa, satu sebab ilyas, laen sebab derang maen cam kelas bahase pulak. SEMUA NAK TULIS BAHASA MASING2. aaaaaaaWWWWW(?)

syamil tulis dalam bahasa melayu, ilyas berucap dalam bahasa melayu, venkat tulis dalam bahasa russia, giftson tulis dalam bahasa tamil, josaphine tulis dalam bahasa hindi and malalan. hahha. macam2 bahasa. :-))))).

perkara yang paling aku touching is, korang. YE KORANG2 KAWAN2 AKU DI MALAYSIA. aku tak tau ttibe aku rasa nak emo tadi...i mean emo positif laa. ye again, aku dapat duit dari XXXXXX, aku menangis. aku menangis teringat kat korang yang entah yang jauh gilaaaaa dari aku dan masih ingat kat aku. try nak tolong aku everything pon. sori kalau korang nak judge aku lembut ke ape ke, tapi aku memang sensitif cam ni, aku tak kesah la ape orang nak cakap kat aku. as long as korang kawan aku, juz for this deed, aku takkan kesah ape pasni aku akan digelar ke, sentiasa tolong korang balik. apa2 pun. sebab korang adalah yang sentiasa menolong aku, amek tau pasal aku, jauh or dekat. aku sangat2 bersyukur, and aku entah terasa sangat2 useless tadpat nak balas2 apa2 kat korang untuk masa terdekat ni. insya Allah aku akan balas. haha, nampak aku ganas but aku sangat senang menangis. tak kesah la. haha. special gratitude tuh azie, lee, nikki, bull and laen2. *kalut smpai malas nak recall*.

second thing is member aku kat sini pon. thanxsss. aku tanak mention korang2 sape. but, korang laaa yang care pasal aku, biarlaa belakang2 pon, aku tak kesah. tak sangke korang sebgeitu peka ngan aku. thanxsss gilaaaaaaaaaaaaaaaa. please do me a favor again, kalau korang need aku, aku akan tolong, serious, aku akan tolong insya Allah.

KORANG REALLLY MADE MY DAYYYY....TERIMAA KASIHHHH !!!!!!!!!

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: