Saturday, May 29, 2010

bon aqua

12:58 PM
menurut calculation member aku, hari ni dah masuk lagi 43 hari lagi aku nak belah dari muka bumi VoLgOgRaD tercinta (?) ni untuk balik ke tempat kegemaran aku-Malaysia. Owh, aku tak tau nak cakap betapa tak sabatnya aku nak balik malaysia. owh yeah. but, nevertheless, kene ingat. macam mana ngan exam aku yang lagilaaaa sangat dekat. dan aku perlu study. so, entry aku kali ni is preparation untuk examination. typically, persiapan untuk exam ni dapat dibahagi kepada dua. Batin dan zahir nya ye? but, sekrang ni aku kene plan jugak lagi satu, persiapan untuk menonton Piala Dunia Bola Sepak memandangkan mende tuh berlangsung around 11 jun till 11 july. fish bukan?

sebab aku perlu tengok. dan tambah pulak dekat russia ni, bahang world cup tu memang takde. even lagu world cup tak diuar-uarkan. aku pun tau melalui facebook. tapi, paling pentingnya adalah persiapan exam, nak nak persiapan zahirnya, iaitu membaca skema2 jawapan. -.-"". tapi aku perlu ingat jugak, actually persiapan ngan Tuhan lagi penting.

*lagu Glee-Dont Stop Believing*-----> pon best jugak. Aku terasa muda (?). Cesssssss, skrg dah musim panas dengan macam2 aku mula nampak punya binatang kat sini. Antaranya adalah nyamuk. Heh. Baru tadi je ade nyamuk under family Culex. But aku tak sure mane satu species specific die. But for sure die adalah female. Kalau species Anopheles die lagi berbelang and benjolan Antenae die lagi besar. Terapply jugak ape aku belajar dalam Biology ni. Heh. But, aku tak suke kalau korang ni cuba transmit Malaria ke or Schistomiasis rasenyer. -.-"". Tak ingat pulak.

Skrg aku kene sambung buat keje sekolah. dah puku; 12 19 malam dah ni.

Salam

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Anonymous said...

pesan seorang guru...

kejayaan bukan selalu dimiliki dan bukan juga atas usaha kita semata-mata.
soal utama ialah keberkatan dari Nya.
bukan hendak menafikan titik peluh kita,
tapi kita harus sedar adanya Allah pengatur segalanya.
biarpun sejuta ilmu yang kita dalami,ia tidak berharga andai tiada keberkatan dari Nya.
kerana Dia pemilik segala ilmu yang ada.
yang tersebar di bumi mahupun yang terahsia di alam maya.
hadirkan dalam hati keinsafan.
hanya ilmu menjadi wadah mendekati Allah s.w.t.

dari seorang sahabat

pss gud lux utk exam..
~n.a.r~