Monday, May 3, 2010

TaGgeD dalam blog pon ade?

1:31 AM
first of all, blog adalah amat leceh bila takde notification bahawa anda ditag, ayat anda diquote, atau sebagainya ye? owh ye azie, aku tau la. saje buat bangan tadi. and ini adalah for the first time aku buat mnde alah tag2 ni, dulu aku bace je yg lee, azie semua2 buat, and aku just bantai gelak.


aku punya taggy ni serius okayh? takde lawak2. aku jujur. =


1) Adakah anda rasa anda hot?
kalau ikot 'anda'rasa which mean apa yg aku rasa, aku mmg rasa aku hot. bile aku tengok muke orang laen, aku rase aku weirdo dan sangat tak hot. so cara aku nak jadi hot is menguruskan badan = laterally means that, azie, ko sbnrnye tak hot pon, sbb ko G. HAHAHAHAHA.


*tembak*


2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!


okeyh. komputer aku tengah ada masalah. so wallpaper pun ntah pape. sbb komputer aku cam ade dua memori. kejap aku shutdown masuk memori ni. pastu aku shutdown, masuk yg laen pulak. toshiba2, ko nak aku beli apple macBook ke?
=)

3) Cerita pasal gambar
hitam. aku dah citer kat atas. ko tak tanye aku awal2. klux dah lame aku letak kat dalam ni.
4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
last bufday member aku, syamim. die belanje. aku makan je la. haha. sedap woh. overall bulan ni banyak kali aku makan. sbb semuaaaa orang belanja. bapak beruntung aku.
5) Lagu terakhir anda dengar?
tak tau la. vannesa mae-contradanza (?). but lagu feveret aku skrg is the script-breakeven la.
6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
saje2, (jujurnya) baca buku biology plus maen fb search muka Byeol Kim (artis korea wuwuwuu comel gila)
7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
kawan2 pggil= hafidz, rooney, roon, chong wei, lin dan
famili paggil- apit, cina,
aku panggil= hensemituhandsome(?)
8) Tag lagi 8 orang
entah le.
1. azie (skali lagi)
2. lee
3. faddy
4. khaddy
5. etie
6. farris
7. thani
8. sahli
9) Siapakah orang no 1 kepada anda.
orang yg shoppaholic. orang yang gmok(?) orang yg nak belanja aku makan(?). megalomaniac (istilah yg aku blajar dr bhsa latin)

10) Katakan sesuatu mengenai orang no 5
entah. die selalu jadi telinga aku kot kalau aku ada masalah. aku sangat suka tolong dia ni. but please takde pape.

11) No 3 ada hubungan dengan siapa?
skrg aku tak tau la kot kot dah berhijrah kan cari ustaz ke ape ke. but, klu ikot sjrh mane la tau dah brtunang ke skrg ke kan, aku rasa ngan fazrin lagi kot. hahahahahaha.
12) Bagaimana pula dengan no 4?
.................dengan lelaki hensem german (?)

13) Pesanan buat orang no. 6
selamat memulakan kehidupan sebgai blogger. takde mnde nak rugi ngan blog. =)

14) Kata-kata cinta untuk orang no. 2
ade ade je kan? pegi la cari matt dallas sdg menunggu nti dalam video katy perry yg baru nnti. haha. tajuk die "thinking of lee". matt dallas yg request dowh sruh aku letak dalam blog aku.
wtf.

15) Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
dua-dua rasanya alim2 gitu kot. alim2 gila. dua2 jejak kaki kt kelas 509. dua2 aku slalu nak jumpa ajak jalan2 kat kl, dua2 mmbntu aku buat prubahan.
16) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.
hahahahahahahahhaa.
1. kau gemok
2. tapi gmbar latest ko cam dah kurus sikit.
3. ko ada sifat leadership ala2 mashitah gitu. wtf wtf wtf. aku tipu.
4. ko ade ramai pakwe sangat ramai ramai ramai ramai smpai aimi pun ko bedal. hahahahhaha. scandalicious.
5. ko gila diamond, but aku tanak bagi satu pon kat ko. ahahahahaha. aku nak bagi kat bini aku je.

17) Persamaan antara kambing dan lembu
soalan tak berjenis, ni la. aku tak paham ape ko nak laaaaa. but aku try jawab. dua2 ade daging. dari dulu smpai sekrg, aku tak pernah amek tau tuh daging yang aku makan. semuanya aku anggap daging. kadang2 aku rasa, lembu ngan kambing satu daging. kecuali aku nampak lmbu kene sembelih, baru la aku pecaye tu daging lembu, takkan kerbau ke kambing kot.
18) Perasaan anda buat tag ini.
dah boring mengadap buku, mengadap la laptop yg bakal aku kasi adik aku ni. hahahahha.

19) Adakah anda tahu si azie itu sengal.
Tau. sengal wal bengal.
20) Gay or les?
--------------------------
azie: aku dah jawab tak semua. kan aku cakap, aku jawab seriussss dowh. takde lawak.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

fearixers said...

ok blogger hidup baru aku... haha