Friday, June 11, 2010

entri bergambar

3:22 PM


betapa sekarang ni ada orang dah heboh heboh kiri dan kanan telinga aku like "weyhhh, korang tanak ke beli iPhone baru yang 4g yang comell gila dasyat wow wow tuh". ye adalah amat tension ye bila masa Apple mengeluarkan product yang macam ni sebabbbbb aku dah beli iPhone 3G barulah kau nak gedik gedik annn nak jual 3Gs la dan sekrang ko jual 4G pulak kan, memang kau nak cari pasal ngan duit aku an. kawan2 aku dah bising nak pakai iPhone 4G, macam aku rasa aku tak update dan terasa seperti aku di Hulu Lembah Klang (?) yang tak pakai iPhone 4G ni. ye laa die dah la ade video calling an, so boleh la aku skype dengan darling aku di McD mane2 branch kaaaaaan. actually it is bakal darling.

anyway, iPhone bukanlah obsession aku sangat pon. okeyh aku tipu. tapi, actually sekarang aku lebih suka nak memfokuskan diri aku sendiri dalam mengupdate alat-alat kamera. tadi aku dah beli tripod murahan. baru semalam aku dah dapat lens 55-200 mm aku. jangan OMG lagi. sebab aku tengah cari lagi 2 lens iaitu lens macro and lens 50mm. gila bolot kan aku ni. ye la aku dah cakap kat seluruh dunia bahawa bilamasa aku obsessed ngan satu-satu benda mmg aku akan buat sungguh-sungguh dalam benda tuh.

aku tau picture ni takde kaitan. tapi ada mesej what. okeyh, agak laknat di sini. nevermind. yela, daripada kecik aku macam ni, mula mula aku la yang start obsession then followed by adik lelaki aku. actually berguna ada adik lelaki aku ni. hohoho. sebab apa? haaaaaa.

nak tau nak tau? okeyh fine aku tau mana ada orang nak tau pun sebab aku-tengah-syok-sendiri-bajet-blog-ada-100000000-juta-pembaca punya pasal an. actually dulu aku jenis yang sangat obsessed cartoon yang macam deshen-kuru (?). ah, dash and KURU (?). papelah, senang cakap yang mini 4WD tu la. obsessed aku tak bercost sebab adik aku punya pasal la.

its like,
abang punya chromosome: (a) tau cara menghabesskan duit dalam masa satu jam pon. (b) tak tau menyimpan, saving atau saudara mara mak menakan sebalah mak tiri dia. jangan harap satu hinggit aku saving untuk future aku pon. kecuali, bakal bini aku (aku takkan kawen), yang nak jaga.

adik punya chromosome: (a) tidak tau cara menghabeskan duit. gila punya bagus an an an? (b) pandai gila saving duit, ikat perut, tamakan kat kantin dengan alasan, bekal yang mak masak dah cukup.

jadi, aku la tukang penghabessannnn duit die. ala, die dah bagi. ala, same je prinsip korang amek duit dari daddy korang. -.-""". bahlul.



apa sebenarnya motif aku buat entri ni? saje kot. dah takleh tido kan dapat internet free g tido kat rumah kawan aku sebab nak tengok perlawanan world cup punya pasal. yela, bak kata fabio decaprio al morentes fisiantes maurijus, "kalau korang ada itu brave, ada itu nama lelaki aa, tengoklah world cup. tak tengok korang NADNOP. paham-paham sendiri". tanak2. macam kepala tot tot la kalau aku tak tengok match rasa macam menyesal seumur hidup tau tak. nanti time aku dah arrived kat Greece ada final world cup jugak.

hafidz seorang penakut. ye aku suka amek risiko paling sedikit dalam apa benda yang aku buat. playsafe wear condom la kononnya. but, almost in my entire life kan, semua benda yang kononnya heroic yang aku sendiri pergi amek risk ending dia is F. bukan F**K, but Fail. Benci ah aku dengar nama tuh.

sekarang aku dah rasa pening menandakan hafidz anda kena tidor. bye=bye semua, i luv you if you buzz me.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Fuzzy A! said...

Dash yankuro la. Nampak sangat kau ni budak 90s.