Saturday, June 12, 2010

entri untuk yang hitam dan entri untuk yang putih

10:34 AM

assalamualaikum....

here i wanna to make a piece of letter you. yeah, you the black one. since you are the most black thing in my life.

*okeyh, fucked up. aku memang agak sucks dalam menulis dalam english*
*again. again*

okeyh, memang awalan post aku tak berapa nice. tapi, aku serius. ni surat untuk kau. menurut fadzillah kamsah yang feymes dengan akal cemerlang minda cemerlang hegeh hegeh tu kan, aku bersifat yang berkecenderungan untuk berdendam. actually aku berdendam bila aku rasa aku patut berdendam. kau doakan je la eh, something will happen nanti so that au rasa aku dah tak berdendam lagi dengan kau. but, most of the time, peristiwa untuk aku memaafkan ko tu akan ada. tipulah kalau aku cakap aku tak ada rasa sakit hati lagi lepas apa ko buat dekat aku kan. ramai lagi orang yang kau dah buat benda sama. and aku tak tau berapa ramai lagi orang lain yang kau nak buat benda sama. for sure, in my point of view, kau takkan pernah berubah. takkan and never. tapi setakat ni, aku tengah tengok, sejauh mana lagi kau boleh pergi dengan attitude kau tuh.

*hell, kenapa kau muncul tetiba dalam pop-up skype aku ni?*

kau memang tadapat terima apa yang tulis ni, and luckily, kau memang takkan baca dah pon post yang aku tulis dalam blog ni. huh. lega rasanya. maybe semua orang tengok kau sebagai seorang yang perfect, i mean the other laki-laki, as for girls, aku tak tau. but, one fact is kau memang MUFBU. pikir sendiri apa itu 'MUFBU'. tapi memang itu perkataan yang sesuai untuk kau. and banyak jugak benda yang aku dah tau pasal kau, dan sesunggunya kau memang seorang yang penipu. no wonder hidup kau tapenah tenang. keep-lah acting like this, surely, you wont get anything peaceful in your life. because everything that you had done, were related to people. if orang tak senang dengan kau, heh, jangan harap kau nak senang. aku ingatkan mulanya kau macam memang nak berubah, tak pun sebenarnya. in fact, kau tipu aku. tak it is not that peristiwa bulan 3, but, it is how you had pissed me, by saying all those problems, in fact, you, yourself who created that problem and you wanted me to get involved. kau cakap kau tak contact ngan dia, takkan ada apa-apalah dengan dia, macam-macam la kau punya tipu. the fact, kau still menagih dia. fulamak. mesti kau ingat aku jeles kan? tak tak. tak langsung. buang masa aku nak jeles dengan creepy macam kau.

aku sebenarnya lebih daripada kecewa apabila kau menipu aku. kau cakap dekat aku yang memang tanak ada kaitan dengan dia. but hell, it wasn't. i can accept you didn't want me. yes i can accept that. but before that, kenapa mesti kau menipu aku? sebab kau boleh gunakan aku? sebab kau boleh mainkan perasaan manusia lemah macam aku? sebab kau boleh MUFBU aku? no matter how many ayat al-quran you posted on your status, it won't changes you. at least in my point of view, not in front of your other MUFBU-next-to-be. but, if i am given a chance to explain everything to them, at least a bit, i'm on it. you're good in masking. i wonder, how much bedak muka you wear everyday? and for my previous post on 'people who likes posting ayat al-quran on their status', this is why i'm opposing the streamline. because, people like you are pretentious. whoaa, i've got a goosebumps by saying this. but it is true. you are like super-genius human, born with superduper-hollywood-hollyshit-acting-face, with superduper unstoppable multi-gun of tears like a machine gun. heh, that was a gift. pergi la kau dengan give kau tuh, tengok berapa banyak lagi kau boleh buat destruction. i will wait. until the time.

you know, everything about you make me into the most trauma thing ever. everrr. i'm not going to kill you, which is why is why i'm writing this in my blog.

any last words?
sure. sure. sure. just stop being like that. luckily i'm not the one like in the SAW movie. i just can't stand you lying blindly (tipu buta-buta[?]) and like making fun of others. i've heard so much about you. and i really mean that 'so much'. it's like "sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh". so enough is enough. so my wish for you is, you should change yourself, before the destiny itself will change you. dont let the destiny change you, coz' it will regret ya' to the end. don't making fun of others with your MUFBU game. it isn't fun. i wish that you will change. insya-Allah and ameen. and remember, with great power comes a great responsibility.

___________________________________________
PART II: a letter to the white_____________________/

*penat menaip*
*membakar lemak*

okeyh nampak sangat aku sengaja mulakan entri aku dengan benda-benda yang tension. okeyh. yang white ni bukan bakal fiancee' aku eh? or bakal bini aku pun. saje tulis. hehe. eheheh, fine miang sengal tak lawak.

kebanyakan entri aku mana ada yang lawak. serius. semua benda yang aku tulis serius. macam aku nak kawen. sebenarnya aku tak serius pon. aku cakap macam keling. okeyh first time aku terpandang angel (?) ni, aku dah macam fall terus. dia russian. hak hak hak. okeyh. tak lawak jugak. aku rasa aku macam ada destiny la dengan dia ni.

*okeyh syamim apsal ko pasang lagu jiwang waktu waktu sekarang niii ahhh ahhh ahhhhhh*

okeyh, sekarang aku bertambah jiwang. kau umpama bulan menyinari kegelapan dikala malam buta-buta tidak ada kunang-kunang berjalan/terbang di rendang-rendang pokok (?). geli. tau geli. aku pun geli.

nama dia natasha. jangan jeles wahai tuan tuan dan puan puan, sesungguhnya anak aku bakal menjadi secomel macam dalam profile picture aku dalam facebook. comel. at least macam mak dia, bukan bapak dia. anak aku blonde, tinggi, gagah perkasa, senyuman menawan, mencarut dalam bahasa russia, kalau dia mencarut dalam bahasa melayu aku suruh dia cakap "subhanallah" and so on. hoho.

so aphal aku perasan macam dia suka dekat aku? sebenarnya aku setiap kali kebanyakan kelas aku, aku akan terserempak dengan dia. pernah sekali die termasuk dalam kelas aku, aku jeling dia, dia jeling aku. aku baru nak senyum nak cakap 'hye', dia dah tutup pintu. tapi takpe. itu bukan penghalang. kiranya ada la bibit-bibit bakal suami-isteri nanti. ahaks. and, untuk pengetahuan semua, orang russia sekarang semua sexy-sexy. dah la cuaca panas, dalam badan aku pun panas jugak kena tanggung dosa-dosa free masuk. OMG, gila pergi kelas macam tanak pakai baju. and banyak benda censored lagi yang aku tak boleh ceritakan. but the keyword is 'menjolok' mata. tapi tak untuk Natasha aku (?). my angle ni tak seksi. tapi comel. macam bakal anak aku. bukan aku. hah. lagi satu lagi time kelas latin. mesti aku jumpa dia jugak. kelas histology pon. jumpa jugak.

tau tak bila she's the one, bila aku tengok aku rasa mood aku satu hari terus ceria-beria terasa macam tapayah study boleh score 5 5 5 5 5 je semua. apparently, tu takkan happen. ye aku kena percaya dekat *liubof.

actually kau tengah menunggu saat-saat takdir aku mula menunjukkan ke-sure-an dia. macam dalam situasi ni:

[situasi pertama]
*natasha terjatuh*
*aku sambut di dakapan aku yang bidang lagi seksi berlemak*
aku tulis dalam bahasa melayu translation russia. okeyh?

aku: oih! (keluhan tipikal orang russia), tei kharasho?
natasha: da, um umm..(muka malu)

okeyh aku tak sanggup nak buat dialog sebab aku pun mula rasa geli. sumpah film aku dapat hit kalau aku jadi director. hahaha.

okeyh fine sekarang aku nak out. aku ada banyak kerja ni.


*liubof=cinta

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

1 yakek:

Fuzzy A! said...

Aku baca first paragraphs je tapi sebab gelabah tak habis baca exam lagi, tak habis.

Kalau nak gempakkan writing english, type guna Microsoft Word with grammar+spelling check on. Plus, there's a thesaurus there to choose better words. But most importantly, you HAVE to read a lot of English books - but not textbooks.