Wednesday, August 25, 2010

khitbah

11:14 AM
sedar tak selalunya introduction aku selalunya lame. <<--macam ni ha.

ada motif tuh. bukan sesaje tulis lame-lame. saje tanak kasi terlampau inviting. aku tak suke okeh kalau blog aku terlampau dibaca orang. i mean sampai ke student-student universiti aku kat sane pon nak bace kan, susahlah macam ni aku takde kesempatan untuk mengekspress apa benda yang tertanam dalam jiwa dan raga. okeyh aku tak suka mood jiwang ni. aku tak jiwang pon sebenarnye. eheh.

jadi janganlah baca blog aku. takde ape special pon. >.<


*perasan orang bace blog*

walaupun aku merasakan sudah ramai ye orang teringin nak berkahwin sekarang, nak nak lagi yang sudah berbaya aku, aku rasa aku perlu kongsi apa yang perlu dikongsi. benda yang aku baca. baru je baca tadi kat sini ha.

===========================KHITBAH=======================

merupakan perkataan arab yang aku sendiri sebenarnye tak sangka pon. aku ingatkan 'khutbah'. takpun 'khatib'. tapi aku rase maksud die dekat-dekat la jugak. since blog aku takkan pernah dimasuk oleh tuan punya blog tadi, aku boleh la kongsi guna ayat tadi. okeyh takde mende pon aku nak ulas sebab aku PEMALAS. particularly untuk benda-benda macam inilahkan. well you know me kan. aku kan so-called failed-husband-to-be. so nevermind. ape2 hal bace je la dalam blog die. aku masih blum nak kawen. saham takdak wooi.

so tajuk blog post aku yang lepas (which aku dah save dalam draft, untuk tatapan ornag yang sempat saje, which TAKDE orang yang sempat bace pon aku rase), sangat lame. aku takkan bagi sangat inviting punya. serius. and memang takde orang bace. and orang tak tau pulak situasi aku kat mane kann? nanti jangan type aku:

"eyyyhh kat malaysia ehh? kate dah balik???"

yeah right aku dah balik. terseksa okeyh. tapasal-pasal kena patah balik dari abu dhabi yang jauh. pening kepala aku. ni...

apa benda boleh aku buat selain daripada settle maslah visa?

*blogging? facebooking? chatting? surfing internet? solving problems with visa?*

yeah right. apart from that la.

which is AKU PERLU SELF STUDI BUAT NOTA SEMUA LA.

selamat hari raya kepada korang semua. datang rumah aku ye. jangan segan silu. datang je. aku tak kenal, tapi kalau ade reader tersembunyi pon aku layan gila-gila baik special treat punya laaa. jangan risau. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: