Saturday, August 21, 2010

sedikit je

2:45 AM
salam...

...and so apparently aku ada dalam tak sampai satu hari lebih lagi sebelum aku berangkat kembali berjuang di bumi Rusia yang tercinta (?). and untuk seberapa kali entah aku nak cakap, aku still tak boleh accept the fact that esok aku akan BALIK. Malas la. Dah la jauh.

Namun (poyo tanak tulis 'tapi')...

aku sekarang mampu balik dengan senyuman. dengan bangganya. tadi aku sakit gigi. Subhanallah sakit gila !!! ye, bapa terpaksa delay waktu nak bertolak ke KL. (sekarang kat Kl la). kene pergi klinik jumpa dentist. betapa aku trauma sebenarnya nak jumpa dentist. bukan salah aku pon. semua salah denstist kat hospital kerajaan la. sebab? sebab aku tak suka kene berleter tanpa bagi peluang aku nak bela diri aku sendiri (apakah?), bunyi mesin tuh yang sangat annoying, keje mesin tttiiiiittttt tuh yang sungguh menyakitkan sampai terhangkit-hangkit badan aku bila terkena benda tuh. so dulu aku decide better aku bagi mati semua gigi aku rather than kena jumpa dentist. pesimis kan? bukan salah aku pon.

tapi, disebabkan serangan yang buat aku half-head migraine tadi, forced me to melutut jugak depan dentist. aku takut. cuak. tapi kalau aku pikir-pikir balik, maybe insya-Allah next year aku tak balik malaysia sebab kononnya aku nak melancong around Europe (Inysa-Allah), so aku tak sanggup terseksa hidup for another two years.

kenapa tanak buat kat Rusia?

sumpah tanakkkk. aku cakap buang kiri nanti dia pergi buang kanan. walapun dentist tu cantik. seksi. hawt. tapi itu semua tamampu menghilangkan trauma/phobia aku terhadap doctor aahh ahhhh!!!! kejam woah. tu lah sebabnya aku rather masuk medical school rather than dental school. tau kan aku punya gigi memang hancur. sengaja aku biarkan. ada sebab. well, apart of escaping from that terrible pain. sungguh plan aku perancangang aku menjadi. but ada jugak keburukan disebaliknya tuh.

aku akan lack of confidence.

itulah masalah aku. TAPI, Alhamdulillah syukur terima kasih banyak-banyak kat doctor tuh. baik. senang cakap mengubah habes segala persepsi aku terhadap dentist. well, maybe untuk dentist swasta la. well since dari kecik aku ada masalah rapid demineralization of calcium kat gigi. so well aku paham je la.

anyway, tinggal beberapa jam lagi, aku tamampu nak sembahyang tarawikh malam ni. kena berehat sakit gigi. letih maybe. so doakan aku dengan azam aku yang baru di bumi Rusia nanti. Aku ada semangat aku yang baru lepas ni. Insya-Allah aku akan sempurnakan harapan rakyat harapan ibu bapa aku harapan seluruh keluarga aku.

Sekian. Wassalam.

A 14 years old web designer from Kairouan, Tunisia. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 yakek: